Verkoper stuurt een ander product dan te koop aangeboden

Pagina: 1
Acties:
  • 1.845 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-05 12:19
Beste Mod,

ik kocht via de V&A een product van een mede-tweaker, echter kreeg ik iets anders opgestuurd. De verkoper weigert helaas het product terug te nemen of correct te compenseren. Hierbij doe ik daar van melding en geef toestemming om de berichten historie in te zien.

mvg.

____

toevoeging: ingestemd met 12,5% korting

[ Voor 8% gewijzigd door Raptor op 07-09-2021 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

Ik verplaats dit topic even naar het V&A forum. Daarnaast begrijp ik dat jullie gezamenlijk al tot een oplossing zijn gekomen?

Select * from fish

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:21

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Helaas kan ik je niet verder helpen. Tweakers is geen partij in jullie onderlinge overeenkomst. Dat staat ook uitdrukkelijk in de voorwaarden die bij V&A horen.

Bij een eventueel geschil zijn er een aantal dingen die je kan doen. We hebben ze in dit V&A Feedback forum op een rijtje gezet voor je. Mocht je het idee hebben dat je opgelicht bent, dan kun je hier het stappenplan vinden. Is er een geschil over feedback, dan kun je hier lezen wat je moet doen.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-05 12:19
Dank, mag een slotje op. Melding bij Tweakers was ter info als signalering, mocht het veel vaker voor komen bij deze gebruiker.

Dit topic is gesloten.