Alleen verlengen naar maandelijks opzegbaar?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotiniens
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-10 07:40

Gotiniens

Fairly odd Tim

Topicstarter
Ik moet binnenkort mijn abo verlengen, maar ik heb alleen die optie om te verlengen met "maandelijks opzegbaar", ik zou graag voor een jaar verlengen, zodat ik niet elke maand een klein bedrag in mijn bankoverzicht heb :)

Als ik switch naar een andere abo vorm heb ik wel de optie voor een jaar of twee jaar.

zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16:02
welk abbo gaat het om, bij een jaarabbo betaal je normaal gesproken toch ook per maand? Bij telefoonabbo heb je zeker maandelijks ivm mogelijke overschrijding

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craven
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23:55
Dat het maandelijks opzegbaar is is volgens mij juridisch vereist. Zelfs al zouden ze willen dan kunnen ze je bij verlenging geen jaarlijks opzegbaar contract geven.

Maar los van wanneer het opzegbaar is worden kosten altijd per maand geincasseerd. Ik heb nog nooit van een telefoon abbonement gehoord waarbij je per jaar betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotiniens
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-10 07:40

Gotiniens

Fairly odd Tim

Topicstarter
Ik dacht het wel duidelijk was gezien het subforum waarin ik de vraag geplaatst heb, maar dit gaat om mijn tweakers abo ;)

En het afgelopen (eerste) jaar heb ik wel degelijk in een keer betaalt. Die wettelijke eis zou inderdaad de oorzaak kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:07

crisp

Devver

Pixelated

De nieuwe abonnementen kennen alleen maandelijkse betalinging, ook wanneer je kiest voor een looptijd van 1 of 2 jaar.

Intentionally left blank

Pagina: 1