Ik heb Max Payne in een dag uitgespeeld... errug cewl spel maar volgens mij veeeeeel te kort, weet iemand of er al een vervolg gepland is
Verwijderd
In een dag uitspelen?! Sjeeeees... tegenwoordig worden spellen steeds kleiner en korter... wordt nix zo. Gelukkig heb ik Max gedownload en niet gekocht.. was ik 100 piek kwijt voor een dag spelen.
Ja, te kort.Maarja, ze hadden gloof ik ook maar 2 jaar ofzo om dit spel te maken dusseh...Op zondag 19 augustus 2001 19:13 schreef ReV3rEnD het volgende:
Ik heb Max Payne in een dag uitgespeeld... errug cewl spel maar volgens mij veeeeeel te kort, weet iemand of er al een vervolg gepland is
Asje de credits af kijkt staat er aan het einde trouwens iets van: "The pain has just begon" ofzo. En iets van er komt nog veel meer oid.
Heb hem toevallig afgelopen vrijdag gespeeld, heb er 9 uur over gedaan (wel op het makkelijkste niveau).
Erg leuk spel ja, maar ook erg makkelijk (qua puzzelelement dan). Heb alleen op het allerlaatst vastgezeten, bij die tower + kabels.
Erg leuk spel ja, maar ook erg makkelijk (qua puzzelelement dan). Heb alleen op het allerlaatst vastgezeten, bij die tower + kabels.
Ik ben zeker een bad-ass als ik als eerste reactie meteen dit topic ga sluiten he
?
jaOp zondag 19 augustus 2001 19:30 schreef IceStorm het volgende:
Ik ben zeker een bad-ass als ik als eerste reactie meteen dit topic ga sluiten he?
neej, je zit al in de laatste part, op het laatst wordt het wel moelijk en daar zal je lang over doen (veel quiksaven)Op zondag 19 augustus 2001 19:41 schreef Demolition-Man het volgende:
ik heb em nog ne uitgespeeld. Kzit nu in Part 3 level 2
moet ik nog ver??
quick saveen is echt erg handig.
ik heb MP laatst uitgespeeld zonder 1 keer geraakt te worden. ok ik heb sommige stukjes meer als 10 keer moeten overdoen maar t was wel lachen als je zonder geraakt te worden door 5 gasten met assault rifles en jackhammers loopt.
ik heb MP laatst uitgespeeld zonder 1 keer geraakt te worden. ok ik heb sommige stukjes meer als 10 keer moeten overdoen maar t was wel lachen als je zonder geraakt te worden door 5 gasten met assault rifles en jackhammers loopt.
Bier, Whiskey en Metal!!
Het spel gaat tot 3.8Op zondag 19 augustus 2001 19:41 schreef Demolition-Man het volgende:
ik heb em nog ne uitgespeeld. Kzit nu in Part 3 level 2
moet ik nog ver??
Je bent zo bij 3.6 of 7, maar die 3.7 (in de tower) was voor mijn gevoel echt groot. 3.8 stelt niets voor als je weet wat je moet doen.
Doe ik hem toch dicht want we hebben al VEEL mp topics gehad bij mijn weten
..
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()