Toon posts:

Max payne te kort?

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb Max Payne in een dag uitgespeeld... errug cewl spel maar volgens mij veeeeeel te kort, weet iemand of er al een vervolg gepland is :?

Verwijderd

Keb hem ook al uit gespeeld , er moeten hele moiie mods voor uitkomen geloof ik :)

Verwijderd

In een dag uitspelen?! Sjeeeees... tegenwoordig worden spellen steeds kleiner en korter... wordt nix zo. Gelukkig heb ik Max gedownload en niet gekocht.. was ik 100 piek kwijt voor een dag spelen. ;(

• Cheeky
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-01 18:25
Op zondag 19 augustus 2001 19:13 schreef ReV3rEnD het volgende:
Ik heb Max Payne in een dag uitgespeeld... errug cewl spel maar volgens mij veeeeeel te kort, weet iemand of er al een vervolg gepland is :?
Ja, te kort.Maarja, ze hadden gloof ik ook maar 2 jaar ofzo om dit spel te maken dusseh...
Asje de credits af kijkt staat er aan het einde trouwens iets van: "The pain has just begon" ofzo. En iets van er komt nog veel meer oid.

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:34
Heb hem toevallig afgelopen vrijdag gespeeld, heb er 9 uur over gedaan (wel op het makkelijkste niveau).

Erg leuk spel ja, maar ook erg makkelijk (qua puzzelelement dan). Heb alleen op het allerlaatst vastgezeten, bij die tower + kabels.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:37

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik ben zeker een bad-ass als ik als eerste reactie meteen dit topic ga sluiten he :)?

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 19 augustus 2001 19:30 schreef IceStorm het volgende:
Ik ben zeker een bad-ass als ik als eerste reactie meteen dit topic ga sluiten he :)?
ja *D

Verwijderd

ik heb em nog ne uitgespeeld. Kzit nu in Part 3 level 2

moet ik nog ver??

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 19 augustus 2001 19:41 schreef Demolition-Man het volgende:

moet ik nog ver??
neej, je zit al in de laatste part, op het laatst wordt het wel moelijk en daar zal je lang over doen (veel quiksaven)

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-02 17:42
quick saveen is echt erg handig.
ik heb MP laatst uitgespeeld zonder 1 keer geraakt te worden. ok ik heb sommige stukjes meer als 10 keer moeten overdoen maar t was wel lachen als je zonder geraakt te worden door 5 gasten met assault rifles en jackhammers loopt. >:)

Bier, Whiskey en Metal!!

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:34
Op zondag 19 augustus 2001 19:41 schreef Demolition-Man het volgende:

moet ik nog ver??
Het spel gaat tot 3.8
Je bent zo bij 3.6 of 7, maar die 3.7 (in de tower) was voor mijn gevoel echt groot. 3.8 stelt niets voor als je weet wat je moet doen.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:37

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Doe ik hem toch dicht want we hebben al VEEL mp topics gehad bij mijn weten :)..
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.