KCC netwerk geselecteerd

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geoffreykossen
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-02 11:44
Goedemorgen,

Afgelopen vrijdag heb ik getracht om USDT van Kucoin naar Binance over te zetten en heb daar blijkbaar het nieuwe KCC netwerk voor gehanteerd.

Na een aantal uren te hebben gewacht en de USDT nog steeds niet op mijn binance stonden vermoedde ik al dat er wat fout was gegaan. Nu blijkt dus dat Binance KCC niet ondersteund en de order wel op de blockchain staat maar omdat binance het niet (nog niet) ondersteund kan de order dus niet worden verwerkt verder richting Binance.

Hebben jullie enig idee of ik dit nog kan oplossen? I _/-\o_

Alvast bedankt voor jullie input.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riven
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22-09 08:10
Hopen dat Binance je wilt helpen is de enige oplossing, zo niet.. Wachten tot ze het wel ondersteunen. Gebeurt vaker met verschillende netwerken en volgens die berichten is Binance niet echt behulpzaam. Succes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hexxagon
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 21-09 15:54
Binance contacteren en Kucoin, kijken of ze je kunnen helpen, anders heb je net zo juist geburned :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geoffreykossen
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-02 11:44
Tja, ik begrijp dus ook dat ik moet wachten tot dat Binance KCC gaat ondersteunen maar ik acht de kans dat dat gaat gebeuren vrij klein is, dit omdat KUCOIN natuurlijk een concurrent is van Binance en KCC een afgeleiden is van Kucoin....

Als ik het niet terug krijg ben ik echt heeeeeeeeeeeeeeel zuur