Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beerse
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-07 09:50
Bij de tweakers awards is voor zo ongeveer alles te kiezen uit de meest (voor mij onbekende) merken.

Helaas, bij de smartphones kan ik het Nederlandse merk FairPhone niet vinden??? Waarom kan ik daar niet voor mijn favoriete telefoon kiezen?

Bij deze wil ik het liefst alle stemmen op smartphones ongeldig laten verlkaren al zal dat waarschijnlijk niet gaan. Daaarom wil ik Tweakers oproepen om bij de publicatie van de awards een aparte vermelding te maken van FairPhone, gewoon omdat dat wel zo fair is.

Alle reacties

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kheos
  • Registratie: Juni 2011
  • Nu online

Kheos

FP ProMod
beerse schreef op maandag 6 september 2021 @ 18:12:
Bij de tweakers awards is voor zo ongeveer alles te kiezen uit de meest (voor mij onbekende) merken.

Helaas, bij de smartphones kan ik het Nederlandse merk FairPhone niet vinden??? Waarom kan ik daar niet voor mijn favoriete telefoon kiezen?

Bij deze wil ik het liefst alle stemmen op smartphones ongeldig laten verlkaren al zal dat waarschijnlijk niet gaan. Daaarom wil ik Tweakers oproepen om bij de publicatie van de awards een aparte vermelding te maken van FairPhone, gewoon omdat dat wel zo fair is.
Stemmen ongeldig? Aparte vermelding?
Waarom precies?
Omdat jouw favoriete smartphone er niet tussen staat?
Ben jij belangrijk ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• segil
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online
Het vreemde is natuurlijk wel dat Tweakers ook deze telefoon schrijft en het een Nederlands merk is. Dan mag je verwachten dat 'ie erbij opgenomen wordt.