Beste,
Ik heb een Synology DS220+ aangeschaft, maar zit nog te twijfelen over welke HDD nu de beste zijn voor de juiste prijs. Ik zat te kijken voor de 4TB HDD, maar leun nu toch naar de 6TB voor net dat beetje meer.
Ik zoek een?
HDD voor de NAS/Synology DS220+
Wat is je budget?
Niet meer dan 180 euro per schijf, liefst minder.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Zelf heb ik dit gevonden wat hier onder het tabel staat, heb ik het dan wel zo gehad of? Zelf ken ik alleen seagate van de 2 merken net wat beter. Voor de rest niet echt een merken voorkeur als het maar van goede kwaliteit is.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Synology DS220+ in Raid zodat er 1 voor data(eigen cloud) is en 1 voor backup van die andere schijf (Thuis omgeving).
Ik heb een Synology DS220+ aangeschaft, maar zit nog te twijfelen over welke HDD nu de beste zijn voor de juiste prijs. Ik zat te kijken voor de 4TB HDD, maar leun nu toch naar de 6TB voor net dat beetje meer.
Ik zoek een?
HDD voor de NAS/Synology DS220+
Wat is je budget?
Niet meer dan 180 euro per schijf, liefst minder.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Zelf heb ik dit gevonden wat hier onder het tabel staat, heb ik het dan wel zo gehad of? Zelf ken ik alleen seagate van de 2 merken net wat beter. Voor de rest niet echt een merken voorkeur als het maar van goede kwaliteit is.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Interne harde schijven | Seagate IronWolf, 6TB (256MB cache, 5400rpm) | € 178,- | € 178,- |
1 | Interne harde schijven | WD Red Plus, 6TB (128MB cache) | € 167,67 | € 167,67 |
Totaal | € 345,67 |
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Synology DS220+ in Raid zodat er 1 voor data(eigen cloud) is en 1 voor backup van die andere schijf (Thuis omgeving).