Mijn vraag
Mijn tweede scherm en laptop scherm overlappen elkaar nu sinds een tijdje op random momenten. Dan overlapt een deel van mijn tweede scherm op mijn laptop of vice versa. Wanneer ik mijn cursor naar de ene kant van mijn schermen beweeg veranderen de schermen mee, zodat ik uiteindelijk wel alles te zien kan krijgen, maar het werkt totaal niet met het verspringen van de beeldschermen steeds.
Relevante software en hardware die ik gebruik:
MacBook Air (Retina, 13-inch, 2020)
macOS Big Sur 11.5.2
pricewatch: AOC Q3279VWFD8 Zilver, Zwart
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
- Het enige dat 'tijdelijk' lijkt te helpen is daadwerkelijk mijn laptop uitschakelen en opnieuw opstarten.
- Opnieuw opstarten vanuit het menu lijkt niet te helpen.
- scaled met option key naar resoluties kijken helpt ook niet.
- kabels erin eruit
- image setup in het monitor menu van AOC is niet beschikbaar.
- andere online threads, maar niets lijkt precies hetzelfde of het probleem te verhelpen
wellicht deze: https://forum.onemorethin...at-af-en-toe-uit/228858/3
maar biedt ook geen oplossing.
Bedankt alvast!
Mijn tweede scherm en laptop scherm overlappen elkaar nu sinds een tijdje op random momenten. Dan overlapt een deel van mijn tweede scherm op mijn laptop of vice versa. Wanneer ik mijn cursor naar de ene kant van mijn schermen beweeg veranderen de schermen mee, zodat ik uiteindelijk wel alles te zien kan krijgen, maar het werkt totaal niet met het verspringen van de beeldschermen steeds.
Relevante software en hardware die ik gebruik:
MacBook Air (Retina, 13-inch, 2020)
macOS Big Sur 11.5.2
pricewatch: AOC Q3279VWFD8 Zilver, Zwart
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
- Het enige dat 'tijdelijk' lijkt te helpen is daadwerkelijk mijn laptop uitschakelen en opnieuw opstarten.
- Opnieuw opstarten vanuit het menu lijkt niet te helpen.
- scaled met option key naar resoluties kijken helpt ook niet.
- kabels erin eruit
- image setup in het monitor menu van AOC is niet beschikbaar.
- andere online threads, maar niets lijkt precies hetzelfde of het probleem te verhelpen
wellicht deze: https://forum.onemorethin...at-af-en-toe-uit/228858/3
maar biedt ook geen oplossing.
Bedankt alvast!