Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DianaBerends
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 07-09-2021
Als ik een e-mail maak, klik op verzenden en open vervolgens mijn postvak uit, dan wordt van het bovenste bericht automatisch een concept gemaakt. Deze mail moet ik dan eerst naar de map concepten verplaatsen, openen, verzenden kiezen en dan vervolgens verzenden/ontvangen, om deze verstuurd te krijgen. Hoe los ik dit op.
Ik gebruik Windows 10 met Outlook 365.
Ik heb al contact met de support van Microsoft gehad, maar daar kom ik niet verder.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-05 21:12

FreakNL

Well do ya punk?

Helpt het als je niet direct naar de outbox (Postvak Uit) gaat maar gewoon even een minuutje of 2 wacht? Of blijven die berichten dan in de outbox hangen?

Verder, check deze instelling:
https://docs.microsoft.co...-manually-send-or-receive

[ Voor 33% gewijzigd door FreakNL op 06-09-2021 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DianaBerends
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 07-09-2021
Ze blijven er gewoon in staan. Als ik meerdere berichten in mijn postvak uit heb staan, dan moet ik deze ook eerst versturen, om vervolgens het bericht dat blijft staan, te verslepen naar de map concepten. Als ik dit niet doe, maar eerst de mail versleep naar concepten, maakt Outlook van het bericht dat daarna bovenaan staat, ook weer een concept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

DianaBerends schreef op maandag 6 september 2021 @ 11:33:
Ze blijven er gewoon in staan. Als ik meerdere berichten in mijn postvak uit heb staan, dan moet ik deze ook eerst versturen, om vervolgens het bericht dat blijft staan, te verslepen naar de map concepten. Als ik dit niet doe, maar eerst de mail versleep naar concepten, maakt Outlook van het bericht dat daarna bovenaan staat, ook weer een concept.
Alle berichten in je "postvak uit" worden gepresenteerd als concept; zo werkt Outlook nou eenmaal.
Waar het om gaat is dat je berichten kennelijk niet automatisch uit je "postvak uit" verdwijnen.
Welke opties heb je bij "verzenden en ontvangen" aan- of uitgeklikt?

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==