Ik heb een vraag over het ophangen van een double end ball (een soort bokszak) aan het plafond van de opbouw. Ik kan namelijk niet goed inschatten of wat ik wil wel mogelijk is qua belasting en veiligheid.
Situatie
De opbouw is uit 2002 en het skelet is van hout met een afmeting van ongeveer 5mx4m. Het plafond is afgewerkt met spack. Het gebruikte plaatmateriaal voor het plafond is onbekend, wellicht gipsplaat of gyproc? Op het dak staan zonnepanelen (relevant ivm belasting?)
Wat ik wil doen
Ik wil graag een bokszak ophangen van dit type:
:fill(white):strip_exif()/f/image/HVqhyoXMnrTvHwMxA77dd9LZ.png?f=user_large)
Video van dynamische belasting:
YouTube: VASYL LOMACHENKO SHOWS CRAZY ACCURACY W/COMBINATIONS ON DOUBLE END B...
Qua gewicht stelt het niet zoveel voor, maar de bal kan wel alle kanten op vliegen. Mijn idee was om een haak met 2 bevestigingspunten te gebruiken met gipsplaatpluggen. Bijv:
:fill(white):strip_exif()/f/image/9l2Vn0la1RptPcIeouK3atpm.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/AFdGUho2eGL1y0aGNhtTqTS4.png?f=user_large)
Kunnen jullie een inschatting maken of wat ik wil mogelijk is? Welke informatie mist eventueel nog voor een goede inschatting? Alvast bedankt.
Situatie
De opbouw is uit 2002 en het skelet is van hout met een afmeting van ongeveer 5mx4m. Het plafond is afgewerkt met spack. Het gebruikte plaatmateriaal voor het plafond is onbekend, wellicht gipsplaat of gyproc? Op het dak staan zonnepanelen (relevant ivm belasting?)
Wat ik wil doen
Ik wil graag een bokszak ophangen van dit type:
:fill(white):strip_exif()/f/image/HVqhyoXMnrTvHwMxA77dd9LZ.png?f=user_large)
Video van dynamische belasting:
YouTube: VASYL LOMACHENKO SHOWS CRAZY ACCURACY W/COMBINATIONS ON DOUBLE END B...
Qua gewicht stelt het niet zoveel voor, maar de bal kan wel alle kanten op vliegen. Mijn idee was om een haak met 2 bevestigingspunten te gebruiken met gipsplaatpluggen. Bijv:
:fill(white):strip_exif()/f/image/9l2Vn0la1RptPcIeouK3atpm.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/AFdGUho2eGL1y0aGNhtTqTS4.png?f=user_large)
Kunnen jullie een inschatting maken of wat ik wil mogelijk is? Welke informatie mist eventueel nog voor een goede inschatting? Alvast bedankt.