Graag zou ik willen weten of een oude client nog steeds contact maakt ( kan maken ) met een server. Van marktplaats het ik een oude client op de kop getikt. Nu heb ik windows 10 erop gezet na het formatteren. Nu wil ik deze bij Microsoft activeren en krijg steeds de melding ( foutcode ) 0xc004f074. Deze staat voor het niet kunnen maken van een verbinding met de activeringsserver van uw organisatie. Betekent dit dat hij daadwerkelijk contact ( kms server) probeert te zoeken zeg maar de vorige eigenaar? Of is dit een standaard windows melding en kan ik dit negeren..?
Negeren kan natuurlijk, de melding lijkt me duidelijk. Zonder die stap wordt er niet geactiveerd.
Over welke windows versie hebben we het?
Over welke windows versie hebben we het?
if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor
Windows 10 pro. Stel dat deze nog steeds verbinding maakt met dat bedrijf kan ik natuurlijk blijven activeren wat ik wil, of niet?
Denk niet dat die een verbinding kan maken..
gok dat die naar een KMS server zoekt op een lokaal domein en die gaat die natuurlijk niet vinden binnen je eigen LAN
gok dat die naar een KMS server zoekt op een lokaal domein en die gaat die natuurlijk niet vinden binnen je eigen LAN
404 Signature not found
Ik wil namelijk niet dat er op deze pc afstand meegekeken kan worden. Kan de vorige eigenaar of bedrijf dan zien dat er geactiveerd wordt?
Is het wel een legale Windows 10?
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
stel..... inderdaad dan wel. Maar verbinden doet hij dus niet.Twintweaker schreef op zondag 5 september 2021 @ 19:20:
Windows 10 pro. Stel dat deze nog steeds verbinding maakt met dat bedrijf kan ik natuurlijk blijven activeren wat ik wil, of niet?
Heb je met media creation tool een boot usb gemaakt?
if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor
Het kan ook niet zijn dat er bijvoorbeeld een stukje software ergens ingebouwd is om te hacken of zo? Ik ben namelijk daarvoor bang, en wil dit natuurlijk voorkomen.
Palthe
Windows +r en dan “slui 4” intypen. Je kan dan via een telefoon nummer activeren. Moet je Windows wel legaal zijn natuurlijk.
Ja, op een usb stick. Wat ik ook voor een ( legale..) code in voer, de melding blijft steeds komenTens schreef op zondag 5 september 2021 @ 19:26:
[...]
stel..... inderdaad dan wel. Maar verbinden doet hij dus niet.
Heb je met media creation tool een boot usb gemaakt?
Reageren op gestelde vragen kan helpen......Twintweaker schreef op zondag 5 september 2021 @ 19:27:
Het kan ook niet zijn dat er bijvoorbeeld een stukje software ergens ingebouwd is om te hacken of zo? Ik ben namelijk daarvoor bang, en wil dit natuurlijk voorkomen.
Na een format zou er niks meer naar een domein moeten verwijzen, dus zeker dat je een nieuwe install hebt en geen herstel oid?
Keurig nette verbinding. Bios en windows-tijd is okePalthe schreef op zondag 5 september 2021 @ 19:25:
Heb je wel verbinding met internet en staan je datum en tijd goed?
Meerdere KMS codes? Dat gaat echt niet legaal zijn.
Dus doe eens legaal. KMS is echt niet voor particulier.
Dus doe eens legaal. KMS is echt niet voor particulier.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
de vraag was: vanaf de microsoft site gemaakte usb?Twintweaker schreef op zondag 5 september 2021 @ 19:30:
[...]
Ja, op een usb stick. Wat ik ook voor een ( legale..) code in voer, de melding blijft steeds komen
Wat zegt de leverancier van de code?
Als je installeert, en in het proces aangeeft dat je geen code hebt, hoe gaat het dan?
Goed, dit riekt naar illegale praktijken. Daar gaan we je niet bij helpen.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.