Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03:39

spaceboy

Op grote hoogte

Topicstarter
Zie plaatje:

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/YtFKVZM/2021-09-05-18-33-56.png

Sinds vanmiddag heb ik opeens deze 2 gereedschappen die het niet meer doen. Er staat ook een soort van symbool linksbovenin het icoon van deze gereedschappen. Weet iemand wat hier fout is? Ik heb al geprobeerd om deze (en zelfs álle) gereedschappen te resetten, maar dat mag niet baten.

Een nieuw plaatje beginnen (zelfs: laptop herstarten) verandert er niets aan. :?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:00
Dat symbooltje geeft aan dat je 3D Material Eyedropper Tool en 3D Material Drop Tool geselecteerd hebt, daar is dus niks mis mee. Wel vreemd dat het pijltje rechtsonder weg is, wat aangeeft dat er geen andere tools beschikbaar zijn onder die knoppen.

Hoe heb je alles gereset? Via Edit -> Toolbar, en dan Restore Defaults?

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03:39

spaceboy

Op grote hoogte

Topicstarter
Hahn schreef op zondag 5 september 2021 @ 18:50:
Dat symbooltje geeft aan dat je 3D Material Eyedropper Tool en 3D Material Drop Tool geselecteerd hebt, daar is dus niks mis mee. Wel vreemd dat het pijltje rechtsonder weg is, wat aangeeft dat er geen andere tools beschikbaar zijn onder die knoppen.

Hoe heb je alles gereset? Via Edit -> Toolbar, en dan Restore Defaults?
Ja, ik heb zo gereset. Ik heb ondertussen een workaround: dat is ALLE instellingen resetten bij het uitzetten van Photoshop. Draconisch, maar het werkt. Jammer dat dit issue na een kwartier terugkomt.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.