PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Verwijderd
Verwijderd
Het verhaal is n u 25 jaar na de tijd dat de originele FZero werd gehouden.
Op het begin vond ik aan deze FZero echt niks aan. Vond het eigenlijk een k*tspel, maar die besturing moet je ff onder de duim hebben, dan word het echt wel leuk.
Deze gedreven competie heeft mij eigenlijk verslaafd gemaakt aan dit spel, toen begon ik het pas leuk te vinden.
Maar suc6, ik ga ff Bishop op Standard uithalen, laterzz!
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Verwijderd
Zeker de JetVermillion eist veel concentratie en skill om te rijden, maar de beste wagen mits in goede handen. De FightingComet is waarschijnlijk de beste all-round. Goede besturing, snel opstarten en vrij lange turbo. Max snelheid laat ten wensen over, maar de snelle acc. en turbo maken dit snel goed.
Sommige tracks kunnen zelfs continu boven de 500 gereden worden.
Uiteraard gaat het spel snel vervelen als je alleen je eigen records kan verbreken (en je hebt alle extra's al...)! Multi-player verlengt dit spel tot de eeuwigheid (mits spelers zelfde skill levels hebben)!
Heeft iemand al mijn Chamionship Mode record verbroken? (Ja ik weet het in Japan rijden ze 1:24:xx ofzo)!
Ikzelf gebruik alleen de FireBall. Vertel, vertel tijden !!!
Verwijderd
Verwijderd
2 2.22''43 JB CRYSTAL
3 2.22''84 JB CRYSTAL
HOE KAN DIT DAT IK ER DIK ONDER ZIT MAAR JE MOET DE PAWN BISHOP EN KNIGHT UIT SPELEN EN DAN KRIJGJE ER EEN CAR BIJ]
Verwijderd
Schreeuw niet zo.Op dinsdag 21 augustus 2001 11:54 schreef maxter het volgende:
mijn tijden op bianca city zijn 1 2.22''06 JB CRYSTAL
2 2.22''43 JB CRYSTAL
3 2.22''84 JB CRYSTAL
HOE KAN DIT DAT IK ER DIK ONDER ZIT MAAR JE MOET DE PAWN BISHOP EN KNIGHT UIT SPELEN EN DAN KRIJGJE ER EEN CAR BIJ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Verwijderd
-Sly Joker
-The Stingray
-Silver Thunder
op legale wijze verkregen
En de Jet Vermillion heb ik via een password verkregen, maar vind em niet erg fijn spelen, probeer nu de Silver thunder onder controle te krijgen, jammer dattie zo sloom accelereerd.
Heb nu ook acces naar de Queen series, drom vraagje: als ik dit allemaal uitspeel krijg ik nog een King series?
Verwijderd
ik zal eens een kijken wat ik met een van de eerste vier auto's kan rijden.
There is no magic.
Dit topic is gesloten.
![]()