Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lsytra
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 23-03-2023
Mijn vraag
Ik had dus bij de reviews gelezen van de Gigabyte GC-WBAX200 dat bij oudere moederbords deze niet werkt... Zelf heb ik een beetje gezocht welke wel en niet werken, maar kon daar eigenlijk vrij weinig over vinden. Ik was dus benieuwd of iemand weet of de MSI H110M ECO compitabel werkt?

Beste antwoord (via Lsytra op 05-09-2021 22:06)

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

Lsytra schreef op zondag 5 september 2021 @ 15:41:
Mijn vraag
Ik had dus bij de reviews gelezen van de Gigabyte GC-WBAX200 dat bij oudere moederbords deze niet werkt... Zelf heb ik een beetje gezocht welke wel en niet werken, maar kon daar eigenlijk vrij weinig over vinden. Ik was dus benieuwd of iemand weet of de MSI H110M ECO compitabel werkt?
productreview: Gigabyte GC-WBAX200 review door tayram
is opgelost, toch?

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Brahiewahiewa

Brahiewahiewa

boelkloedig

Lsytra schreef op zondag 5 september 2021 @ 15:41:
Mijn vraag
productreview: Gigabyte GC-WBAX200 review door tayram
is opgelost, toch?

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lsytra
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 23-03-2023
Bedankt voor je reactie. Bij iemand anders werkte hij ook niet. Geen idee of hij hetzelfde probleem had https://tweakers.net/prod.../gigabyte-gc-wbax200.html

Reden dat ik het graag zeker wil weten is, omdat ik een wat goedkopere case heb en die stukjes aan de achterkant niet terug kan stoppen als je ze er van af haalt. Als die dan niet werkt zit ik met een gat.

[ Voor 18% gewijzigd door Lsytra op 05-09-2021 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brahiewahiewa

Brahiewahiewa

boelkloedig

Lsytra schreef op zondag 5 september 2021 @ 16:56:
[...]
goedkopere case heb en die stukjes aan de achterkant niet terug kan stoppen als je ze er van af haalt. Als die dan niet werkt zit ik met een gat.
Daar heb je dummy placeholders voor ;o)

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==