Namco taiko drum set wii compatible wiiu?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaFleche
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-09 00:30
Hoi,
Ik kan een wii taiko drum set kopen voor een redelijk bedrag. Een plaatje toont een connectie plug die je in een wiimote moet plaatsen. De doos heeft alleen een wii logo maar dus geen wiiu logo.

Ik zou willen weten of de namco wii taiko drum set ook gebruikt kan worden voor de wiiu versies? Of is er een speciale wiiu version van deze drums? (en dan bedoel ik dus voor de 3 wiiu games en niet de vwii)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:11
Je vraagt best bevestiging aan iemand met de games, maar normaal gaat dat wel lukken gezien wii accessoires met de wiiu compatibel horen te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaFleche
En dan hoop ik dat er hier iemand zit met de games en taiko drum😉

• LaFleche
LaFleche schreef op zondag 5 september 2021 @ 15:05:
Hoi,
Ik kan een wii taiko drum set kopen voor een redelijk bedrag. Een plaatje toont een connectie plug die je in een wiimote moet plaatsen. De doos heeft alleen een wii logo maar dus geen wiiu logo.

Ik zou willen weten of de namco wii taiko drum set ook gebruikt kan worden voor de wiiu versies? Of is er een speciale wiiu version van deze drums? (en dan bedoel ik dus voor de 3 wiiu games en niet de vwii)
Ga zelf antwoord geven op mijn vraag.
Ik heb de wii taiko drum gekocht en kan zeggen dat ie het zowel doet op de wii taiko games als met de wiiu taiko games.
Helaas blijkt deze drum (officiële van namco) zeer slecht te reageren op de hits.... Sleets? Ouderdom?