Advies omtrent combinatie van onderdelen
Onderstaand de door mij samengestelde lijst met onderdelen. Is dit een goede combi? Ik ga niet gamen, wel wat fotobewerking in PSP, geen video. Verder mailen / surfen / en wat officewerkzaamheden. Kan ik hiermee weer een aantal jaren uit de voeten?
Wat is je budget?
Om en nabij de € 500, maar liefst lager
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Zoals al in de lijst, Intel heeft voorkeur
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Kast, voeding en SSD/harde schijven wil ik behouden. Voeding is een gold, 1 jaar geleden aangeschaft.
Systeem nu is een Intel Core2Duo. Mijn PC's heb ik altijd zelf gebouwd. Tijdje geleden alleen, dus mijn vraag: is de door mij uitgezochte combi correct of hebben jullie nog verbeteringen?
Onderstaand de door mij samengestelde lijst met onderdelen. Is dit een goede combi? Ik ga niet gamen, wel wat fotobewerking in PSP, geen video. Verder mailen / surfen / en wat officewerkzaamheden. Kan ik hiermee weer een aantal jaren uit de voeten?
Wat is je budget?
Om en nabij de € 500, maar liefst lager
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Zoals al in de lijst, Intel heeft voorkeur
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Kast, voeding en SSD/harde schijven wil ik behouden. Voeding is een gold, 1 jaar geleden aangeschaft.
Systeem nu is een Intel Core2Duo. Mijn PC's heb ik altijd zelf gebouwd. Tijdje geleden alleen, dus mijn vraag: is de door mij uitgezochte combi correct of hebben jullie nog verbeteringen?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i5-11600 Boxed | € 253,50 | € 253,50 |
| 1 | Moederborden | ASUS PRIME B560-PLUS | € 119,- | € 119,- |
| 1 | Processorkoeling | Arctic Freezer 34 eSports DUO (Zwart / Wit) | € 39,15 | € 39,15 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Aegis F4-3200C16D-16GIS | € 68,99 | € 68,99 |
| Totaal | € 480,64 | |||
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former