Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreumes09
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 05-09-2021
Weet iemand hoe een totalloss verklaring van een telefoon eruit moet zien, of waar deze aan moet voldoen?
Ik heb alleen brief gekregen van de winkel die hem zou repareren dat hij totalloss is.
Hier hoort toch iets van een rapport bij ofzo?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iDog
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Meestal heb je wel een specificatie van wat er zoveel zou kosten. Als ik een totalloss verklaring maak voor klanten, dan zet ik er dat wel bij. Dus wat zou er nodig zijn om te repareren en wat zou daarvan de kosten zijn.
Dat zet je dan tegenover de huidige prijs en daar komt dan de conclusie totalloss uit. Althans, zo heb ik het altijd begrepen en de keren dat ik het gedaan heb was het altijd akkoord voor de verzekering van de klant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gysman11
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
- wat is het issue met je telefoon waar hij voor gerepareerd moest worden
- hoe oud is je telefoon, en naar wat voor winkel ben je gegaan?
- wat heb je betaald voor het "onderzoek"
- wat schrijft de winkel "precies"
- wat is nu de status/wat stelt de winkel voor

Iets meer info maakt beantwoorden veel makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:35

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Dan vraag je toch gewoon aan de winkel wat er loos is aan de telefoon? Laat ze maar tekst en uitleg geven waarom zij denken dat hij totall-los is. En bij voorkeur met foto's. Met alleen een melding dat de telefoon totall-los is zou ik nooit genoegen nemen. Altijd bewijs en uitleg vragen.

[ Voor 33% gewijzigd door Microkid op 05-09-2021 11:33 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haruhi
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15:32
Die kan je aanvragen bij het bedrijf waar je hem hebt laten checken.
Totalloss verklaringen krijg je zelden automatisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aiii
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:26

Aiii

何これ

total loss betekend over het algemeen niets meer of minder dan "het is duurder om hem te maken dan de nieuwprijs." Dus heb je genoeg aan de verklaring van de kosten voor eventuele reparatie.
Pagina: 1