Sofar solar - stick logger al op andere installatie gebruikt

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrederikVR
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 15-09-2021
Beste

Ik ben net naar mijn nieuwe woning verhuisd. We hebben een pv installatie met een sofar solar omvormer. Op deze omvormer is er een data logger geconnecteerd. Ik probeer deze data logger aan mijn installatie toe te voegen maar als ik het serie nummer ingeef krijg ik de melding dat de data logger nog aan een ander account is gelinkt (waarschijnlijk aan de vorige eigenaar zijn installatie). Is het mogelijk om de data logger volledig te resetten of wat kan ik doen zodat ik het aan mijn installatie kan koppelen? Ik hoop dat iemand mij kan verder helpen!

Alvast bedankt.

Mvg,

Frederik

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AUijtdehaag
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Kan de vorige eigenaar hem niet even afmelden?

PVOutput Github - Div ESP TK: MHI - Clack - Ecodan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrederikVR
Ik heb zijn login gegevens opgevraagd. Hij weet niet hoe hij dat moet doen vrees ik. Hij heeft zijn PV installatie verwijdert maar ik denk dat je hiermee niet de data logger mee verwijderd, klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HSA.Solar
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 19-09-2024
Ik heb dit onlangs gehad met een Growatt installatie die bij andere installateurs op naam stond, en niet wilde meewerken om het over te zetten naar onze account. Een email naar Growatt was in mijn geval de oplossing en binnen 24u geregeld. Wellicht dat Sofar Solar daarin ook kan helpen.

Groothandel in zonnestroom systemen - hsa.solar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrederikVR
Bedankt voor de info. Ik zal dit ook even proberen.