Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pectacq
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 31-08 13:28
Het gaat om het volgende scherm: https://tweakers.net/pric...-swift-pg279qm-zwart.html

Ik zag onlangs bij Hardware Unboxed https://www.youtube.com/watch?v=Th3LLfm7nl0 dit scherm voorbij komen.

Kwa prijs wat aan de hoge kant ALS je hem kan bestellen maar de specs zijn wel pressies wat ik zoek.

Zeker omdat dit scherm goed is voor hoge framerate games en ook voor lage framerates en geen overshoot of andere rare dingen doet terwijl je maar maar 1 overdrive setting gebruikt. Bij heel veel schermen moet je switchen tussen verschillende settings om voor hoge en lage fps games geen overshoot enz. te krijgen, dit spreekt mij heel erg aan.

Ik speel namelijk COD en Rocket Leage op hoge fps en speel ook Transport Fever 2 en Skylines wat op sommige save games 40 aan tikt.(ligt aan het spel, niet aan mijn pc 5800x en rtx3080)

Ik zou graag willen weten of er al mede Tweakers zijn die dit scherm hebben weten te bemachtigen en hun ervaringen willen delen.

Ik heb dit scherm laatst weten te bestelen bij Megekko, maar ik heb van de week al een mailtje gehad met dat dit scherm niet op tijd binnen zou zijn om te kunnen leveren op mijn gekozen datum, terwijl dit volgens de site wel mogelijk was. :-(

[ Voor 5% gewijzigd door Pectacq op 05-09-2021 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:58
pricewatch: ASUS ROG Swift PG279Q Zwart

Die bedoel je? Dat scherm is 7 jaar oud. Inmiddels is er wel een vervangend product

[ Voor 18% gewijzigd door 418O2 op 05-09-2021 01:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StyXL
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Je bedoelt de PG279QM. Die is inderdaad moeilijk verkrijgbaar. Heb ‘m heel even in huis gehad, maar had helaas een dode pixel en heb ‘m toen weer retour gestuurd.
Vond het een fijn scherm en daarom ook weer besteld, maar de oplage blijft laag.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pectacq
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 31-08 13:28
418O2 schreef op zondag 5 september 2021 @ 01:35:
pricewatch: ASUS ROG Swift PG279Q Zwart

Die bedoel je? Dat scherm is 7 jaar oud. Inmiddels is er wel een vervangend product
nee de QM versie die in juni is verschenen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamepc
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12:45
Ik heb ook interesse in dit scherm. Iemand enig idee wanneer de voorraad wordt aangevuld. Heb het idee dat deze monitor maanden geleden gelanceerd is maar dat bij een ‘paper’ launch is gebleven.

• Mr. M
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 28-11-2022
StyXL schreef op zondag 5 september 2021 @ 11:42:
Je bedoelt de PG279QM. Die is inderdaad moeilijk verkrijgbaar. Heb ‘m heel even in huis gehad, maar had helaas een dode pixel en heb ‘m toen weer retour gestuurd.
Vond het een fijn scherm en daarom ook weer besteld, maar de oplage blijft laag.
Kan je mij zeggen waar die pixel juist zat en hoe je hem zag?
Want ik heb vandaag het scherm aangekregen van Alternate.nl
Ik had eerst niets gezien, maar nu net merkte ik een kapotte subpixel.

Ik had al een vermoeden dat de doos heringepakt was, dus ik ben benieuwd of het om het scherm gaat dat jij hebt teruggestuurd.

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Mr. M schreef op donderdag 9 september 2021 @ 20:18:
[...]

Ik had al een vermoeden dat de doos heringepakt was, dus ik ben benieuwd of het om het scherm gaat dat jij hebt teruggestuurd.
Zou toeval zijn, als dit zelfde scherm betreft.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Mr. M
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 28-11-2022
Hackus schreef op donderdag 9 september 2021 @ 20:23:
[...]

Zou toeval zijn, als dit zelfde scherm betreft.
Dat besef ik, maar ik ben vrij zeker dat het scherm dat ik had aangekregen terug ingepakt was. Met hoe weinig van deze schermen verkocht lijken te worden (omdat er een tekort is) vroeg ik het mij gewoon af.

Ik was gewoon benieuwd of de winkel deze gewoon terug zou verkopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StyXL
  • Niet online
Mr. M schreef op donderdag 9 september 2021 @ 20:18:
[...]

Ik heb 'm bij Amazon gekocht, dus dat was 'm niet. Zie op reddit en andere plekken dat mensen dode pixels of stuck pixels constateren bij dit scherm. Het is op z'n zachtst gezegd spijtig te noemen. Zo'n kleine oplage en dan zoveel schermen waar een mankement mee is.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StyXL
  • Niet online
Pectacq schreef op zondag 5 september 2021 @ 20:12:
[...]

nee de QM versie die in juni is verschenen
Op 28 Augustus had ik de monitor weer besteld bij Amazon en hij is zojuist geleverd. Gelijk deadpixel test gedaan en deze keer is het een gaaf scherm. Hopelijk blijft het ook zo.

Specs

Pagina: 1