Half Life 2 op Xbox One S

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09:08
Mijn vraag
Mijn PS3 is net overleden, en was ik net Half Life 2 weer eens aan het spelen,
nu heb ik ook een Xbox One S, maar daar is Half Life 2, of The Orange Box niet te verkrijgen.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Xbox One S

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Er zijn een paar Youtube vids, die aangeven hoe je The Orange box in je account kan krijgen, maar dat wil gewoon niet lukken, omdat het een US store is.

Er wordt continue gevraag voor een alternatief betaalmethode.
En ik wil niet een 20,- giftcard kopen, die dan alsnog niet werkt in de US store.

Wie kan mij helpen...

[ Voor 13% gewijzigd door absrnd op 04-09-2021 18:53 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Je zou kunnen kijken of je een xbox 360 exemplaar van The Orange Box kan vinden ergens. Dankzij backwards compatibility kan je die dan op je One S spelen :)

Maar hij staat toch ook gewoon in de NL store? https://marketplace.xbox....fe-1000-9115-d8024541080f

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
spone schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 18:57:
Je zou kunnen kijken of je een xbox 360 exemplaar van The Orange Box kan vinden ergens. Dankzij backwards compatibility kan je die dan op je One S spelen :)

Maar hij staat toch ook gewoon in de NL store? https://marketplace.xbox....fe-1000-9115-d8024541080f
Die link werkt wel,
maar ik ben nu de gehele avond bezig om deze te kopen, te betaling wil gewoon niet lukken, Paypal en Ideal als betaling toegevoegd, en nog wil het niet doorzetten, het betalings scherm blijft hangen op blanco

Nu zelfs 25,- toegevoegd in mijn Xbox account, en nog gebeurd er niets ??
En nu heb ik al 25,- weggegooid :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:48

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Lijkt dat de store wat problemen heeft, bij kiezen van demo blijft hij ook hangen op dat witte popup met groene draai icoontje.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
SinergyX schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 22:55:
Lijkt dat de store wat problemen heeft, bij kiezen van demo blijft hij ook hangen op dat witte popup met groene draai icoontje.
blijkbaar is dit al meer dan een paar dagen aan de gang, zolang probeer ik al via de US link al te kopen, maar ook continue een wit scherm met draaiend logo :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:48

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Welke browser gebruik je? Ik test net in de stable-Edge, daar lijkt het wel goed te gaan. de Nightly Edge werkt het vreemd genoeg niet.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
SinergyX schreef op zondag 5 september 2021 @ 00:27:
Welke browser gebruik je? Ik test net in de stable-Edge, daar lijkt het wel goed te gaan. de Nightly Edge werkt het vreemd genoeg niet.
Ik heb Firefox, Safari en Chrome geprobeerd, soms krijg ik een scherm om te betalen, maar die blijft dan ook oneindig hangen :/
Pagina: 1