Tja onstabiel progie
Let us make sure history never forgets the name ... Enterprise.
Dan krijgt je processor te weinig voltage dan dattie nodig heeft en dan gaat 'ie foutjes maken.
Jij weet het antwoord gewoon niet..Op zondag 19 augustus 2001 18:33 schreef Generaal_Putlucht het volgende:
ZInloos om te reageren, sorry dan ook voor deze post
...iemand die het wel weet?
Op zondag 19 augustus 2001 18:24 schreef boeing747400 het volgende:
Hallo folks,
Waarom gaat meestal "IEXPLORE" over zijn nek als je te veel
overclockt?![]()
![]()
Mischien een idee om de reply van Phreak te lezen??Op zondag 19 augustus 2001 19:28 schreef boeing747400 het volgende:
...iemand die het wel weet?
[..]
Staat meteen bovenaan, eerste regel.
Op zondag 19 augustus 2001 18:46 schreef Phreak het volgende:
Dan krijgt je processor te weinig voltage dan dattie nodig heeft en dan gaat 'ie foutjes maken.
[..]
Jij weet het antwoord gewoon niet..
There is no magic.
Hm, ik merk idd wel vaak dat Internet Explorer een van de eerste programma's is die moeilijk gaat doen als je te ver hebt overgeklokt..
#
De meesten hier reageren niet op de vraag!
De vraag is NIET waarom er programmas moeilijk gaan als je overklokt, maar waarom juist IEXPLORE er meestal als eerste mee kapt... Op zich best een interessante vraag, want dat zou betekenen dat IEXPLORE vrij veel van de processor zou vragen (wat je niet zou verwachten voor een browser...)
De vraag is NIET waarom er programmas moeilijk gaan als je overklokt, maar waarom juist IEXPLORE er meestal als eerste mee kapt... Op zich best een interessante vraag, want dat zou betekenen dat IEXPLORE vrij veel van de processor zou vragen (wat je niet zou verwachten voor een browser...)
Ik heb wel vaak dat mijn kernel zomaar panict, of veel Segment Faults
Of zomaar een reboot
ach ja, vind het het gek, overclocked he
Of zomaar een reboot
ach ja, vind het het gek, overclocked he
met papier mache kun je alles maken!!
Pagina: 1