Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVivaldi
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 10-09 10:44
Ik heb een Fritz! Repeater 1200 gekocht die ik voorlopig wil gaan gebruiken. Ik heb trouwens geen Fritzbox. Echter, het gaat al mis bij de eerste stap:
Zoek met een draadloos netwerkapparaat (bijvoorbeeld notebook, smartphone) naar Wi-Fi-netwerken in de buurt.
Selecteer het Wi-Fi-netwerk "FRITZ!Repeater [...]".
Hij verschijnt niet op de lijst. Wat ik al geprobeerd heb:
  1. Met andere apparaten gezocht, maar ook daar verschijnt hij niet op de lijst;
  2. De fabrieksinstellingen al een paar keer hersteld door de Connect-knop 15 sec. ingedrukt te houden, maar ook dát helpt niet.
Het led-lampje op de repeater doet het prima: hij knippert tijdens het opstarten en brandt daarna continu. De stroomvoorziening is dus goed en gezien 'ie opstart lijkt het me ook niet direct een hardwareprobleem.

Wat kan ik nog doen om hem te laten verschijnen? Want ik kan hem onmogelijk koppelen als ik er al niet eens mee kan verbinden.

Beste antwoord (via rens-br op 06-09-2021 10:56)

• TheVivaldi
Na nóg een aantal keer de fabrieksinstellingen laden is het dan eindelijk gelukt om de repeater te koppelen. Zeer onhandig - ik had beter verwacht van Fritz! die normaal heel gebruiksvriendelijke producten maakt, maar soit.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frogmen
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Retour naar de winkel want waarschijnlijk een DOA.

Voor een Tweaker is de weg naar het resultaat net zo belangrijk als het resultaat.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• TheVivaldi
Na nóg een aantal keer de fabrieksinstellingen laden is het dan eindelijk gelukt om de repeater te koppelen. Zeer onhandig - ik had beter verwacht van Fritz! die normaal heel gebruiksvriendelijke producten maakt, maar soit.