Yoh ,ik wil met 2 pc's een netwerk opzetten,en internet delen ik heb nu nog 56k,en ik wil dat ik op een pc kan internetten zonder dat de 'hoofd' pc aan hoeft te staan,ik denk dat ik dan een hub of een switch(verschil ?? )nodig moet hebben ,is dat ook zo en hoe duur zal dat ongeveer zijn (10/100Mbit)
En als ik kabel internet neem met een externe kabel modem van Essent (en een extra Ip aanvraag) ,hoe kan ik dan internetten op een pc zonder dat de ander aan hoeft te staan??
Het zou natuurlijk klote zijn als ik bijv een war speel ofzo en die andere pc loopt vast waardoor hij opnieuw moet opstarten en ik geen verbindig meer heb
Wat heb ik er voor nodig en hoe duur is het ongeveer
Ps ben nog een beetje nOOb op netwerk gebied dus geen moeilijke termen protocollen enzo pleaze
BvD Shaggy16
En als ik kabel internet neem met een externe kabel modem van Essent (en een extra Ip aanvraag) ,hoe kan ik dan internetten op een pc zonder dat de ander aan hoeft te staan??
Het zou natuurlijk klote zijn als ik bijv een war speel ofzo en die andere pc loopt vast waardoor hij opnieuw moet opstarten en ik geen verbindig meer heb
Wat heb ik er voor nodig en hoe duur is het ongeveer
Ps ben nog een beetje nOOb op netwerk gebied dus geen moeilijke termen protocollen enzo pleaze
BvD Shaggy16