Hallo allemaal,
Voor twee jaar geleden heb ik mijn eigen pc in elkaar gezet via hier, Nu is mijn broertje ook zover. Super leuk natuurlijk
Nu hebben we samen een lijstje samengesteld, En vroegen ons af of er nog iemand tips heeft over onderdelen wat we beter kunnen veranderen?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil op 1440 Call of duty, Escape from Tarkov en andere soort gelijke spellen kunnen spelen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 2000 Euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nu niets.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie de lijst beneden.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Er zijn geen merk voorkeuren
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het moet goed mee kunnen de komende paar jaren (Niet dat we volgend jaar al dingen moeten upgraden)
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat er iemand mee wil kijken zodat, We niet achteraf denken dit hadden we beter anders kunnen doen
Dit is de lijst zoals we hem nu hebben ;
Voor twee jaar geleden heb ik mijn eigen pc in elkaar gezet via hier, Nu is mijn broertje ook zover. Super leuk natuurlijk
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil op 1440 Call of duty, Escape from Tarkov en andere soort gelijke spellen kunnen spelen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 2000 Euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nu niets.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie de lijst beneden.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Er zijn geen merk voorkeuren
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het moet goed mee kunnen de komende paar jaren (Niet dat we volgend jaar al dingen moeten upgraden)
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat er iemand mee wil kijken zodat, We niet achteraf denken dit hadden we beter anders kunnen doen
Dit is de lijst zoals we hem nu hebben ;
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 (BOX) Boxed | € 222,- | € 222,- |
| 1 | Moederborden | Gigabyte Aorus B550 ELITE V2 | € 99,- | € 99,- |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte Radeon RX 6700 XT Gaming OC 12G | € 499,90 | € 499,90 |
| 1 | Behuizingen | NZXT H510 Zwart/Wit | € 70,91 | € 70,91 |
| 1 | Waterkoeling | NZXT Kraken X63 | € 132,20 | € 132,20 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Trident Z Neo F4-3200C16Q-32GTZN | € 204,90 | € 204,90 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM750x (2018) (EU-model) Zwart | € 111,75 | € 111,75 |
| 1 | Solid state drives | Kingston A2000 1TB | € 93,59 | € 93,59 |
| Totaal | € 1.434,25 | |||