Draadloze keyboard en muis(Logitech/ROG/Razen)

Pagina: 1
Acties:

• fraptor
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20-01 09:13
Hallo, ik ben zoekende naar een mooie draadloze gaming keyboard en muis, even wat minder kabels op mijn bureau! Ik ben nog een klein beetje aan het twijfelen over welke het wordt. Ik ben primair aan het programmeren(thuis werken) of gamen. Ik vroeg me af of iemand nog ervaring heeft met de onderstaande producten.

Muis
Logitech G502 of Razer Basilisk Ultimate.
Ik weet dat de G502 heel veel wordt aangeschreven, maar ik twijfel daar wel een beetje omdat ik zijn voorganger heb en daar toch wel relatief snel issues had met dubbel klikken. Ik ben een beetje bang dat de G502 dat ook gaat hebben.

Keyboard
Logitech G915 of Asus Claymore 2.
Deze keuze is min of meer omdat ze allebei best lang mee zouden moeten gaan voordat laden nodig is.

Ik heb over het algemeen best wat logitech gear gehad, maar ben de laatste tijd niet zo tevreden met de kwaliteit, mocht iemand nog een andere suggestie hebben, dan hoor ik het graag! Keyboard wil ik wel de 100% formaat hebben.

• QuZyX
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-01 17:24
Ik volg mee :) (zelfde vraag)

• fraptor
Gaat denk ik wel even duren! Ben gewend dat er meer mensen reageren!!

Ik zit er sterk over na te denken om toch de ASUS ROG Claymore II en de ASUS ROG Chakram combo op te pakken. De makkelijk verwijderbare switches op de muis vind ik een plus punt! Ik ben echt bang voor de kwaliteit van Logitech........

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:13

sapphire

Die-hard pruts0r

Ik denk dat er weinig mensen reageren omdat het allemaal heel persoonlijk is.
Logitech is één van de gaminggear giganten en van de G502 voorganger zullen er vast enorm veel verkocht zijn dus lees je er ook snel slechte verhalen over.

Zonder harde cijfers is het lastig zeggen of iets goed is of niet. Daarmee wil ik niet zeggen dat er met bv de voorganger van de G502 niets mis is of het bagatelliseren want van sommige producten lees je opvallend meer slechte geluiden dan van andere.....

Dus blijft eigen ervaring/feeling met een merk over en hoe je het zelf vind werken, ligt de muis lekker in de hand, toetsaanslag lekker ect.

Persoonlijk ben ik met Razer gestopt om de bloedirritante Synapse 2 software met verplichte login/cloud meuk. Om de havenklap updates en gedoe.

Logitech vind ik de kwaliteit af en toe om te huilen, muizen die ik heb zijn prima, headset mwa en een mechanisch bord komt er nooit meer in :+

N=1 dus probeer vooral uit wat je zelf fijn/belangrijk vind :)

Gabriël AM5

• coptician
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:36
Misschien een leuk alternatief: Morgen wordt het mogelijk de Glorious Model D Wireless te bestellen rechtstreeks bij hen. De levertijd zal wel enkele weken zijn. Kwalitatief voelt het goed (bij de bedrade versie die ik heb), super licht, goede sensor, etc. De software is niet geweldig maar ook niet vreselijk.

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me

• fraptor
Ik vind de grip/vormgeving wel fijn van de basilisk, g502 en de ASUS ROG Chakram. Die hebben aan de linkerkant een stukje waar ik toch best vaak mijn duim op leg.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:51

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Deze gemist? Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit!

Aankoopadviesvragen horen in de aankoopadviesfora. Move OH -> CAA

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1