Juiste laptop

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karel2022
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 03-09-2021
Mijn vraag
Ik ben op zoek naar een goedkope goede nieuwe laptop voor mijn dochter (student)

Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows 10
Adobe illustrator
Microvolution

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Nog helemaal niets, ik weet niet hoe ik moet achterhalen aan welke specs een laptop moet voldoen.
Hoeveel mb intern geheugen, hoe groot harde schijf, welke videokaart moet ik hebben.
Kortom wie kan mij adviseren.
Bij voorkeur geen Apple machine

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• n9iels
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Welkom op Tweakers!

Begin eens met voor jezelf bedenken waar deze laptop allemaal voor gebruikt gaat worden. Enkel wat office en Netflix? Of moet deze ook gebruikt worden voor zwaardere programma's zoals Adobe Illustrator, Unity (game development) of programmeren? Dat maakt namelijk al enorm uit in welke richting je moet kijken :) Selecteer aan de hand daarvan een paar opties met eventueel punten waarover je twijfelt. Check ook de Best Buy Guide die recent over school laptops is uitgekomen: reviews: Laptop Best Buy Guide - De beste schoollaptops van augustus 2021

Wij kunnen niet zeggen waar de laptop aan moet voldoen zolang wij niet weten wat er met deze laptop gaat gebeuren. Beetje hetzelfde als vragen: "Ik zoek een auto, wat is een goede"?

[ Voor 27% gewijzigd door n9iels op 03-09-2021 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Ik verplaats je vraag even naar LAA

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fm77
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Goedkoop is ook relatief.
Een budget geeft ook wat meer duidelijkheid over wat je opties zijn voor een laptop.