Youtube creditcard verwijderen of aanpassen,kan niet?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
Ik heb sinds gister een nieuwe creditcard met alleen een nieuwe expiry date. Al m'n lopende abo's aangepast alleen m'n Youtube premium account is een probleem dat ik de kaart niet kan aanpassen of verwijderen.

Dezelfde kaart als 'backup' toevoegen werkt niet en verwijderen ook niet.

Moet ik hier uberhaupt iets mee of kan YT blijkbaar incasseren met een verlopen kaart?

(Youtube help is niet echt behulpzaam, en geeft niet eens antwoord op de vraag om een kaart te verwijderen vreemd genoeg)

[ Voor 14% gewijzigd door RodeStabilo op 03-09-2021 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

However, to update sensitive information, such as a card number, you need to add the card or account as a new payment method.
De nieuwe wordt AFAIK gebruikt na verloop van de oude.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

edit: wat een probleem is als het niet gaat om verlopen maar om andere redenen een andere CC willen gebruiken..

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Niet online
@F_J_K Thanks. maar je link gaat naar iets van Google Workspace. In Google Pay kon ik simpel m'n kaart wijzigen of aanpassen maar blijkbaar maakt Youtube daar dus geen gebruik van. (al heb ik hem net maar voor de zekerheid maar weer toegevoegd.

Verder is m'n kaartnummer niet gewijzigd dus daar struikelt ie over omdat ie gelijk is aan m'n primary card.

Zeg je nu dus eigenlijk dat je denkt dat het niet uitmaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Ah, my bad. Ik was in de veronderstelling dat het ook via de Google Admin console ging, en daar gaat de overgang van een verlopen naar een nieuwe card moeiteloos. Ik heb nul ervaring met Google pay :$

Maar ik zou inderdaad verwachten, voor wat het waard is, dat het ook zo is via https://play.google.com/store/paymentmethods - maar dat was dus ook een onterechte verwachting dus ik ga mijn mond houden :D

[ Voor 11% gewijzigd door F_J_K op 03-09-2021 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Niet online
F_J_K schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 10:57:
Ah, my bad. Ik was in de veronderstelling dat het ook via de Google Admin console ging, en daar gaat de overgang van een verlopen naar een nieuwe card moeiteloos. Ik heb nul ervaring met Google pay :$

Maar ik zou inderdaad verwachten, voor wat het waard is, dat het ook zo is via https://play.google.com/store/paymentmethods - maar dat was dus ook een onterechte verwachting dus ik ga mijn mond houden :D
No prob. Wat ik kan doen is wachten tot de volgende billing gebeurd. Maar ik vind het nogal vreemd dat ik dit niet via YT zelf kan doen, zelfs niet verwijderen. Alle diensten waar ik gebruik van kan maken is het een fluitje van een cent.... maar YT ... drama.
Pagina: 1