Hallo,
Ik zit de laatste tijd steeds meer na te denken over het aanschaffen van een macbook.
Op dit moment zit ik te twijfelen tussen de volgende 2 samenstellingen:
- Apple Macbook Air M1‑chip met 8‑core CPU en 8‑core GPU 512 GB opslag €1315
- Apple Macbook Pro M1‑chip met 8‑core CPU en 8‑core GPU 256 GB opslag €1362
Ik heb op dit moment ook 256 GB opslag op mijn huidige laptop en heb daarvan nog steeds 130 GB over dus qua opslag maakt het niet zo heel veel uit. Zoals jullie kunnen zien zitten beide laptops qua prijs ook niet ver uit elkaar.
Verder gebruik ik mijn laptop voornamelijk gewoon voor school dingen en andere lichte taken. Al zou ik het wel mooi vinden wanneer mijn laptop wel in staat is om zo nu en dan zwaardere taken te verichten.
Mijn vraag is dan ook aan jullie welke zouden jullie kiezen en waarom?
Ik zit de laatste tijd steeds meer na te denken over het aanschaffen van een macbook.
Op dit moment zit ik te twijfelen tussen de volgende 2 samenstellingen:
- Apple Macbook Air M1‑chip met 8‑core CPU en 8‑core GPU 512 GB opslag €1315
- Apple Macbook Pro M1‑chip met 8‑core CPU en 8‑core GPU 256 GB opslag €1362
Ik heb op dit moment ook 256 GB opslag op mijn huidige laptop en heb daarvan nog steeds 130 GB over dus qua opslag maakt het niet zo heel veel uit. Zoals jullie kunnen zien zitten beide laptops qua prijs ook niet ver uit elkaar.
Verder gebruik ik mijn laptop voornamelijk gewoon voor school dingen en andere lichte taken. Al zou ik het wel mooi vinden wanneer mijn laptop wel in staat is om zo nu en dan zwaardere taken te verichten.
Mijn vraag is dan ook aan jullie welke zouden jullie kiezen en waarom?