Wie kan mij vertellen hoe ik erachter kom of ik op mijn GeForce2 MX/MX 400 een eitje kan bakken? Kortom zit er een temperatuur meter op? en zoniet hoe kom ik er dan achter?
Installeer motherboard monitor 5 eens, als hij geen temperatuur aangeefd bij je 2 sensor dan heb je geen temp meter op je kaart.
Op zondag 19 augustus 2001 18:46 schreef arnoman het volgende:
Installeer motherboard monitor 5 eens, als hij geen temperatuur aangeefd bij je 2 sensor dan heb je geen temp meter op je kaart.
mischien is het je chipset wel
what the fuck is monitor 5 en waar kan ik het vinden/download/jatten/etc.?Op zondag 19 augustus 2001 18:46 schreef arnoman het volgende:
Verwijderd
http://mbm.livewiredev.com/Op zondag 19 augustus 2001 18:49 schreef jurian het volgende:
[..]
what the fuck is monitor 5 en waar kan ik het vinden/download/jatten/etc.?
ik krijg 3temps bij mbm. een van cpu een van mobo en nog 1. geen idee wat het is, ik denk de voeding.
geforce heeft geen temp. meter.
geforce heeft geen temp. meter.
5 sec regel, kan je na het games, 5 sec je handen erop houden??? Zow nee dan is die echt heeeeel erg warm (80 graden).
| I've got permission to color outside the lines |
Zover ik weet is cpucool het enige progie dat ook de asus geforce temperatuur kan meten en niet mbm (of ga ik nu nog wat leren).
Normaal krijg je bij mbm alleen maar een uitlezing van je cpu en chiptemperatuur.
Normaal krijg je bij mbm alleen maar een uitlezing van je cpu en chiptemperatuur.
Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn
Pagina: 1