Toon posts:

Hardware acellerator krijg ik niet aan bijpowerdvd

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een geforce 2 gts en ik kan het niet aan zetten :? wat moet ik doen zodat het wel kan ik krijg deze melding

The hardware-accelerated decoding function provided by your display card is not available.

• Undertaker2
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-05 02:21
Hmm.. ja, dat zou ik ook wel eens willen weten.

Het schijnt overigens te werken wanneer je officiele drivers van je fabrikant gebruikt.

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec

Verwijderd

Topicstarter
aha ik gebruik 12.90 detonator het beeld ziet er bij de matrix goed uit maar witte muuren wemelen een beetje dat wil ik weg andere dvd afspelers werkt het daar wel mee

• nadd
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-08 16:22
Volgens mij ondersteunt powerdvd vanaf versie 3.0 de geforce2 chipset. Je kan wel een demo vinden van powerdvd 3.0 kijken of die werkt als dat zo is even kopen.

(PS dit is een gok weet niet zeker of het hier aan ligt, maar bij mij werkte het)

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:35

-ET-

Phone Home

Ik heb een Geforce 2 MX-400 en powerdvd 3.0 maar ik krijg het hardware acceleration ook niet aan.

Verwijderd

Topicstarter
heb 3.0 volle versie nu en hardware-acceleration werkt >:)

• mvz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-06 23:47

mvz

muziek verslaafde

heb zelf mx classic en powerdvd 3.0, maar als je cpu het aankan, zet hardware dan asjeblief uit zeg, et ziet er namelijk uit om te huilen

_::Game/Allround Specs::_ _::HTPC Specs::_

Verwijderd

Ik had ook problemen om met mijn GeForce2 GTS powerDVD op hardware versnelling te zetten maar met Versie 3.0

Werkt het als een tiet :)

• Vulcan750
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:25
Bij mij wil de hardware acceleration ook niet aan! Ik kan 'm wel aanvinken, maar als ik dan een dvd wil afspelen doet ie dat niet en krijg "Errorcode F5300002", speelt uiteraard wel af als ik het vinkje weghaal.
Btw..ik heb PowerDVD 2.5, deze zit standaard bijgeleverd bij mijn Hercules Geforce2 kaart (deze versie zou de Gf2 dan toch moeten ondersteunen, of is Hercules gek?)
Ik draai met de 12.41 drivers (ook speciaal gedownloadt van Hercules). Ik heb de versie 2.5 al geupdate naar 2.55, en heb weinig zin om versie 3 te gaan kopen.. :(

Voor alle duidelijkheid even toevoegen; mijn OS is Windows 98se

Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19", Easee Home, Marstek Venus C 2,56kWh, Venus A 2,12kWh, HW P1, MT CT003, ☀️2,7kWp, Ariston Lydos Hybrid WP boiler

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:44
Waarom kan ik dat niet aanzetten met me gf3?? :?

ps.

win2k
12.90
pwdvd 3.0

| I've got permission to color outside the lines |

Verwijderd

Wachten op PowerDVD 4.0??

Denk dat PowerDVD gewoon niet met de hardwarematige DVD in de GeForce 3 kan omgaan :(
Pagina: 1