Tidal betaalmethoden

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• szjoin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23-09 16:37
Ik ben bezig met een nieuw Tidal streaming account.

Accountje aangemaakt... wil betalen maar kan dat alleen met Credit Card. En dat geeft deze foutmelding:

"Your transaction could not be completed. This could be due to incorrect credit card details, expired credit card, or restrictions from your bank. Please try again or use a different credit card. If you still have problems, please contact the bank that issued your card."

De bank kon zien dat de betaling stukliep op het ontbreken van de SMS challenge die ik zou moeten ontvangen. Dit houdt in dat Tidal (kennelijk) geen 3DS ondersteunt.

Geen probleem, want Tidal support zegt dat het ook Paypal ondersteunt en dat dan als betaalmethode kan worden toegoevoegd,

Echter krijg ik geen mogelijkheid dit te kiezen - ik krijg alleen de Creditcard pagina te zien.

Wie kan mij voorzien van nuttige info hoe alsnog te betalen?

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• itcrowd
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 18:00
Ik denk Tidal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• szjoin
Tsja, antwoord 1:
"
Below, please find a list of all acceptable payment methods.

1. Major credit card
2. Bank debit card
3. Apple Wallet - this option includes an additional 30% added to the subscription cost and is applied by Apple
4. Venmo

Please note that our system does not accept Prepaid Credit Cards or third-party gift cards such as Google Play or iTunes cards."

Antwoord 2, na screenshots van de hele procedure te hebben aangeleverd:
"
After further investigation, we can confirm that PayPal is no longer a valid payment method. I apologize for the inconvenience."

Nog meer ideeën?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:24
Je zou een virtual creditcard kunnen proberen, bijvoorbeeld Privacy.com (die alleen voor Amerikanen bedoeld lijkt te zijn, dus misschien niet het beste voorbeeld :P)

[ Voor 37% gewijzigd door Hahn op 04-09-2021 11:57 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• szjoin
Volgens mij kan dat niet:
"Please note that our system does not accept Prepaid Credit Cards "

Heb even gezoch naar dit fenomeen maar virtual CCs zijn altijd prepaid(?) Of begrijp ik dit niet goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:24
szjoin schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 12:16:
Volgens mij kan dat niet:
"Please note that our system does not accept Prepaid Credit Cards "

Heb even gezoch naar dit fenomeen maar virtual CCs zijn altijd prepaid(?) Of begrijp ik dit niet goed?
Ah, dan houdt dat waarschijnlijk op inderdaad.

Mocht je een VPN hebben, zou je kunnen proberen of je via je VPN wel PayPal als betaalmogelijkheid krijgt. Dat zal mogelijk per locatie verschillen.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maussie95
  • Laatst online: 19-01-2022
Probeer je een account af te sluiten in een goedkoper land via een VPN? Want Tidal geeft inderdaad dan die melding als je dat doet.

To the dwarf, the cripple and the mother of madness!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• szjoin
Dat klopt. Aangemeld via proxy in Turkije. Daarna verder op 'normale' manier.
Maar waarom zou dit dan zijn? Tidal zelf geeft dit nergens aan noch vind ik dit op fora als mogelijke oorzaak.

Of kan ik dit alsnog succesvol afronden mbv een specifieke vpn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 01:36

g0tanks

Moderator CSA
szjoin schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 19:44:
Dat klopt. Aangemeld via proxy in Turkije. Daarna verder op 'normale' manier.
Maar waarom zou dit dan zijn?
Omdat Tidal niet wil dat mensen goedkope abonnementen afsluiten via andere landen waar ze niet wonen? Ik gok dat ze zien dat je geen Turkse credit card hebt.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• szjoin
Goed punt. Logisch ook. Echter Tidal zelf kan mij dan ook op de vingers tikken in de foutmelding danwel via hun helpdesk. Is niet gebeurd. Vandaar dat ik de (ijdele) hoop had dat het een andere oorzaak zou hebben.
Pagina: 1