Toon posts:

Trainingpeaks & Strava

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Jim0107
  • Registratie: september 2021
  • Laatst online: 02-09 09:23
Hoi,

Sinds kort maak ik gebruik van de Apple Watch serie 6.

Ik sport op hoog niveau en wil graag deze daar ook voor gaan gebruiken.

Mijn vraag is of iemand weet of je een app kunt gebruiken waar de activiteit wat ik start naar Trainingpeaks & naar Strava wordt geupload?

Vriendelijke groet,
Jim

Alle reacties

• edofso
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 09:47
Wat voor sport heb je het over?

Met hardlopen en de standaard apple workout app kan je het resultaat in ieder geval uploaden naar Strava. Trainingpeaks ken ik zelf niet, maar een snelle google opdracht zegt dat je dit ook makkelijk kan syncen.

• The_Ghost16
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 10:06
Je kunt hiervoor de app HealthFit gebruiken. Deze gebruik ik zelf ook om mijn activiteiten te synchroniseren van mijn Apple Watch naar de verschillende platformen.

Even gecontroleerd en beide platformen staan er tussen.

Is volgens mij wel een betaalde app. Maar werkt gewoon erg goed.

• ex87
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 21-09 22:07
Het syncen zelf naar Strava zit er gewoon standaard in, ik doe dit dagelijks met hardlopen. Naar Traingspeaks kan ook gewoon daarna: https://www.mountainpeakf...log/apple-watch-tp-strava

Verder wat @The_Ghost16 ook zegt, als je een paar euro wil uitgeven is HealthFit wel handig. Het synct van alles naar alles bijna (ik heb nog nooit iets gevonden wat ik niet kon syncen)

🇺🇸 | California | Tesla M3 SR+

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee