Hoi iedereen!
Ik ben op zoek naar een nieuwe laptop voor studie en privé gebruik. Via de Universiteit kan ik een HP Zbook Power G7 krijgen voor € 1360. Na wat rond te kijken vond ik ook een ASUS voor ongeveer dezelfde prijs, en op eerste zicht lijken ze redelijk dezelfde specs te hebben. Dus mijn vraag is, wat zijn de voor en nadelen voor de modellen en welke wordt er aangeraden, of is er nog een betere optie dan die 2 voor rond de zelfde prijs (max 1500).
De eisen van de opleiding
Studie Technische Informatica,
Gaming
Algemeen gebruik (Video Streaming, Financiën etc.)
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
De laptop gaat mee naar de campus & LAN-parties.
Alvast hartelijk bedankt voor jullie hulp.
p.s. Ligt het aan mij of zou de HP laptop voor originele prijs niet echt een goede deal geweest zijn
Ik ben op zoek naar een nieuwe laptop voor studie en privé gebruik. Via de Universiteit kan ik een HP Zbook Power G7 krijgen voor € 1360. Na wat rond te kijken vond ik ook een ASUS voor ongeveer dezelfde prijs, en op eerste zicht lijken ze redelijk dezelfde specs te hebben. Dus mijn vraag is, wat zijn de voor en nadelen voor de modellen en welke wordt er aangeraden, of is er nog een betere optie dan die 2 voor rond de zelfde prijs (max 1500).
De eisen van de opleiding
- Geschikt voor Windows 10 (64-bits)
- Een multicore (quadcore) processor
- Een discrete (dedicated) grafische kaart
- 6 GB RAM (aanbevolen 32 GB)
- 512 GB opslag (aanbevolen 1 TB)
- 15” Full HD scherm (1920 x 1080)
Studie Technische Informatica,
Gaming
Algemeen gebruik (Video Streaming, Financiën etc.)
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
De laptop gaat mee naar de campus & LAN-parties.
# | Category | Product | Prijs |
1 | Laptops | ASUS ROG Strix G15 G513QM-HN064T | € 1.379,- |
1 | Laptops | HP ZBook Power G7 (1J3Y2EA) | € 1.847,67 1360,00 |
Alvast hartelijk bedankt voor jullie hulp.
p.s. Ligt het aan mij of zou de HP laptop voor originele prijs niet echt een goede deal geweest zijn