Ik wil een nieuwe laptop aanschaffen. Ik zie door de bomen het bos niet meer. Ik heb al wel flink rondgekeken en al wel enigszins helder wat enkele voorwaarden moeten zijn. Jullie hulp en advies wordt gewaardeerd
Om richting te geven.....zoiets als onderstaande komt in de richting. Ik mis alleen hier thonderbold 3
Wat ga je met je laptop doen?
Office gebruik
programmeren( roms op smartphone zetten e.d.)
video kijken
foto/video bewerken
gamen (Ik heb game pass ultimate op mijn Xbox series x en wil spellen ( Gestreamd) kunnen spelen
Specs die ik al weet:
14 tot 15,6 inch
Qwerty
16 GB (voorkeur 2x8)
Minstens Intel 7 of ryzen 5 of 7
Usbc aansluiting voor 2e monitor
Webcam
Num toetsenbord
Windows
SSD
Wat is je budget? 750 tot max 950
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee, maar binnenshuis wel veel te verplaatsen tussen zolder en woonkamer
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Mijn hele huis is van Xiaomi :-), ik sluit geen enkel merk uit en ik durf ook via Ali e.d. te kopen. Goede prijs Kwaliteit verhouding is zeer belangrijk.
Ik heb in het vooronderzoek gezien dat 16 of 32gb vereist is. Ik twijfel over de grafische kaart aangezien ik kan " streamen" ( game pass ultimate) maar weet niet zeker of ik bijvoorbeeld ook " apex" kan streamen of dat die gedownload moet worden
Om richting te geven.....zoiets als onderstaande komt in de richting. Ik mis alleen hier thonderbold 3
Wat ga je met je laptop doen?
Office gebruik
programmeren( roms op smartphone zetten e.d.)
video kijken
foto/video bewerken
gamen (Ik heb game pass ultimate op mijn Xbox series x en wil spellen ( Gestreamd) kunnen spelen
Specs die ik al weet:
14 tot 15,6 inch
Qwerty
16 GB (voorkeur 2x8)
Minstens Intel 7 of ryzen 5 of 7
Usbc aansluiting voor 2e monitor
Webcam
Num toetsenbord
Windows
SSD
Wat is je budget? 750 tot max 950
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee, maar binnenshuis wel veel te verplaatsen tussen zolder en woonkamer
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Mijn hele huis is van Xiaomi :-), ik sluit geen enkel merk uit en ik durf ook via Ali e.d. te kopen. Goede prijs Kwaliteit verhouding is zeer belangrijk.
Ik heb in het vooronderzoek gezien dat 16 of 32gb vereist is. Ik twijfel over de grafische kaart aangezien ik kan " streamen" ( game pass ultimate) maar weet niet zeker of ik bijvoorbeeld ook " apex" kan streamen of dat die gedownload moet worden