Gamestoel (Speedseat Relax) aankoop advies gevraagd

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multispeed
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-02 09:07

Multispeed

HEY! Dat ben ik!

Topicstarter
Ik wil op vrij korte termijn mijn huidige bureaustoel vervangen voor een gamestoel en heb hiervoor al geruime tijd de Speedseat Relaxop het oog. Ik heb de stoel 3 edities Campzone achter elkaar gehuurd en ben er extreem tevreden over. Zitvlak en rugvlak(lendensteun) sluiten goed aan, en de stoel maakte gewoo neen extreem solide indruk.

Echter! Als je dan toch eenmaal op het moment komt dat je hem gaat aanschaffen dan (althans dat heb ik) ga je toch nog even rondzoeken en vergelijken, wat je vervolgens weer aan het twijfelen brengt :) Een ander punt voor mij om ook even om mij heen te kijken is dat de Speedseat Relax op dit moment alleen beschikbaar is op nabestelling.

Uiteindelijk kom je dan op het punt dat je gaat vergelijken en dat je overspoeld wordt met merken en stoelen. Maar het viel mij al gauw op dat de stoelen die ik tegen kwam heel erg breed zijn. Neem bijvoorbeeld de Secretlab Titan (ik lees op veel website's dat Secret Lab op dit moment 1 van de betere gaming stoelen is) in vergelijk met de Speedseat Relax.

Het zitvlak en rugvlak (vooral de lendensteun) lijken bij de Secretlab Titan een stuk verder uit elkaar te staan dan bij de Speedseat. En de Secretlab is niet de enige stoel waarbij mij dit opvalt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qbT0fUcqr8kES2VxN9uHg6vW5oQ=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/W1UVfX6HB6d18nJQ13yM0mFI.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3uWxWB0Ur0RPpWewNNeGZrMkPqY=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7CWqbMvE7riE4DqgPULPmE3C.jpg?f=fotoalbum_tile

Mijn vraag na een misschien wat te lange introductie is zijn er naast de Speedseat Relax nog andere stoelen waar jullie ervaring mee hebben die net zo goed aansluiten als je er op zit, mooi voorgevormd is en van minstens dezelfde kwaliteit zijn als de Speedseat Relax ? Mijn budget is rond de 500 euro.

En toevallig vind ik dus van niet! :-)