Kring / kras inductieplaat

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Parulo
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 03-09-2021
Ik heb een Bora inductiekookplaat. Nu heb ik een hete deksel van een gietijzeren pan op gezet, waardoor er een soort kring of kras is ingekomen. Als ik er met mijn nagel overheen ga voel ik dat het een soort kras is. Heeft iemand enig idee of dit verholpen kan worden? Of dat het iig zwart gemaakt kan worden?Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5UlaTNHgcb9ShgMGmOw0m-rw7qk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SDSOA7PSDcTErHJAiwpBqXuq.jpg?f=fotoalbum_large

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juup
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Krassen maken in glas is niet zo makkelijk dus het zal er wel gewoon "op" zitten?
Probeer het eens weg te poetsen met de standaard middeltjes?

Ben ik nou zo dom of zijn jullie nou zo slim?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:40

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Ik ben groot fan van Cerafix van MrMuscle. Geen idee of je deze kras (als dat het al is? Lijkt mij sterk, tenzij je er mee hebt gedraaid oid) eruit krijgt ermee maar onze inductieplaat was bij het kopen van ons huis is een erbarmelijke staat en met Cerafix is dat voor 75% opgeknapt (en is hoe dan ook een prettig schoonmaakmiddel). Dat geldt ook voor oppervlakkige krassen

[ Voor 15% gewijzigd door Notna op 01-09-2021 18:43 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Skating_vince
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Dit heeft de Siemens monteur bij ons gebruikt toen hij een kring bij ons zag (hij was er voor iets anders). Werkt geweldig! Veel mensen zijn overtuigd dat het "erin" zit en hij verbaast ze elke keer door het toch op te lossen!

https://www.siemens-home....11900#/Togglebox=manuals/

Edit: what he said :D.

[ Voor 26% gewijzigd door Skating_vince op 01-09-2021 18:45 ]