Beste medegebruikers,
Ik ben mij aan het oriënteren voor een nieuwe laptop. Mijn huidige laptop is:
Laptop: HP Elitebook 8470P
Processor: Intel(R) Core(TM) i5-3320M CPU @ 2.60GHz 2.60 GHz
RAM: 8,00 GB
Link: HP EliteBook 8470p (C4Q39UP) - Kenmerken - Tweakers
Opzich ben ik tevreden hierover, alleen merk je wel dat hij een paar jaartjes ouder is inmiddels. Hij is ook zo zwaar als een baksteen, dus meenemen doe je niet voor je plezier.
Wat ik zoek:
- Laptop waarmee ik jaren vooruit kan
- Niet te zwaar (qua gewicht)
- Niet groter dan 15inch, hoef bijvoorbeeld geen numpad ofzo
- Een laptop die me niet remt qua snelheid, niet dat je de hele tijd moet wachten bij opstarten etc (SSD is denk een must en redelijk intern geheugen
- Wil de laatste OS blijven gebruiken
- Een accu die niet na een uurtje (bij wijzen van spreken) uitvalt
- Ethernet / HDMI en USB aansluitingen
Ik gebruik hem hoofdzakelijk voor werk, en als ik weg ben of op reis gebruik ik hem om tv te kijken of te streamen. Maar wil wel dat hij toekomst bestendig is.
Ik game niet en download eigenlijk ook niet.
Nu zie ik door de bomen het bos niet meer, moet ik nou een i7? Of is dat veelste veel voor wat ik wil, maar ik ben dan wel voorbereid op de toekomst.
Wellicht dat iemand met kennis hier mij een zetje de juiste richting op kan geven.
Alvast dank!
Ik ben mij aan het oriënteren voor een nieuwe laptop. Mijn huidige laptop is:
Laptop: HP Elitebook 8470P
Processor: Intel(R) Core(TM) i5-3320M CPU @ 2.60GHz 2.60 GHz
RAM: 8,00 GB
Link: HP EliteBook 8470p (C4Q39UP) - Kenmerken - Tweakers
Opzich ben ik tevreden hierover, alleen merk je wel dat hij een paar jaartjes ouder is inmiddels. Hij is ook zo zwaar als een baksteen, dus meenemen doe je niet voor je plezier.
Wat ik zoek:
- Laptop waarmee ik jaren vooruit kan
- Niet te zwaar (qua gewicht)
- Niet groter dan 15inch, hoef bijvoorbeeld geen numpad ofzo
- Een laptop die me niet remt qua snelheid, niet dat je de hele tijd moet wachten bij opstarten etc (SSD is denk een must en redelijk intern geheugen
- Wil de laatste OS blijven gebruiken
- Een accu die niet na een uurtje (bij wijzen van spreken) uitvalt
- Ethernet / HDMI en USB aansluitingen
Ik gebruik hem hoofdzakelijk voor werk, en als ik weg ben of op reis gebruik ik hem om tv te kijken of te streamen. Maar wil wel dat hij toekomst bestendig is.
Ik game niet en download eigenlijk ook niet.
Nu zie ik door de bomen het bos niet meer, moet ik nou een i7? Of is dat veelste veel voor wat ik wil, maar ik ben dan wel voorbereid op de toekomst.
Wellicht dat iemand met kennis hier mij een zetje de juiste richting op kan geven.
Alvast dank!