Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 51bert
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13-03 13:29
Sinds gisteren krijg ik op mijn samsung tablet (2016 / android 8.1) elke paar seconden de melding "google play services blijft stoppen). Op mijn mobiel (S10 / android 11) heb ik geen probleem.
Een paar maanden geleden speelde dat probleem een dag lang op tablet en mobiel maar dat bleek een fout in een update te zijn.
Ik dacht de app te verwijderen en opnieuw te installeren maar ik kan niet meer in het menu van play-store. Door de foutmeldig floept ie telkens uit het menu.
Iemand een idee wat ik zou kunnen doen?

Alle reacties

• 51bert
Aanvulling:
Bijgevoegd een schermafbeelding van het probleem. Op de tablet valt niet meer te werken door de continu opkomende pop-up. Tevens werken diverse google apps zoals foto's en maps niet meer.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/axU-N5138bIBjJ8RA_75RcxgFuA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/46Et9f2njGRvoF5pGAQoimGT.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 51bert
Via WhatsApp contact gezocht met Samsung support afdeling. Allervriendelijkst geholpen maar helaas geen stap verder gekomen.
Uiteindelijk besloten de tablet naar fabrieksinstellingen te zetten en een backup terug te plaatsen en deze weer opnieuw in te richten. Was extra werk omdat een aantal apps op de sd-kaart stonden.