Iemand op kantoor bekijkt dagelijks filmpjes over zijn speakers en wil geen koptelefoon gebruiken. Kan ik de speaker van zijn imac deactiveren door ergens iets onopvallend los te halen of in te steken zonder het permanent te slopen?
Vraag
Alle reacties
IOAudioFamily.kext and IOAudio2Family.kext uit de Systeem bibliotheek verwijderen
of
Bluetooth toetsenbord stiekem koppelen en elke keer op mute drukken als het volume te hard staat.
of
Bluetooth toetsenbord stiekem koppelen en elke keer op mute drukken als het volume te hard staat.
[ Voor 38% gewijzigd door vj_slof op 01-09-2021 13:07 ]
Stekker in de 3,5mm uitgang doen. Bijv. alleen de plug van een kapot stel oortjes oid.
I reject your reality and substitute my own
Er wel eens gedacht om er over te praten, aangeven dat je het irritant vindt, en of hij in een andere/stilte ruimte zou willen zitten als hij dat doet? (doe ik ook wel eens als er een teams gesprek is waar ik zelf veel in moet praten). En als het dan niet lukt, dit gewoon ook met HR bespreekbaar te maken?
Vandalisme lijkt me nou niet zo heel verstandig
Vandalisme lijkt me nou niet zo heel verstandig
Tja, dat lijkt me vooral een kantoor om niet te willen werken. Is er geen leidinggevende?
Dit lijkt me dan de snelste oplossing en ook erg duidelijk:
(en deze klassieker: YouTube: Office Space - Printer Scene (UNCENSORED))
Dit lijkt me dan de snelste oplossing en ook erg duidelijk:
(en deze klassieker: YouTube: Office Space - Printer Scene (UNCENSORED))
[ Voor 27% gewijzigd door gambieter op 01-09-2021 14:40 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Die lijkt me meer een sociaal probleem dan een computer probleem. Dit topic is dan ook niet op z'n plek in Macs & Software. Ik ga het topic echter niet verplaatsen, omdat ik gezien de topicstart weinig vertrouwen heb in een goede discussie. Dit topic gaat dan ook op slot.
Je kunt een nieuw topic openen, maar dan is Algemene Zaken een betere plek. Vermeld dan wel duidelijk wat er al besproken met de desbetreffende persoon en leidinggevende.
Je kunt een nieuw topic openen, maar dan is Algemene Zaken een betere plek. Vermeld dan wel duidelijk wat er al besproken met de desbetreffende persoon en leidinggevende.
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.