Reacties komen op de verkeerde plek (onder andere reacties)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alxndr
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 28-08 19:07
Ik heb het idee dat er de laatste week/weken iets niet helemaal goed gaat bij het plaatsen van reacties. Het lijkt dat zowel bij mijzelf als bij anderen reacties onder een ander bericht dan het bericht waar je op probeert te reageren verschijnen.

Bijvoorbeeld hier, waar mijn reactie onder een andere/willekeurige reactie van k995 gezet wordt (die daar vervolgens terecht een opmerking over maakt.

k995 in 'nieuws: Zuid-Korea gaat appstores dwingen alternatieve betaalsysteme...

Helaas is de discussie ondertussen te lang/onoverzichtelijk om aan te kunnen geven waar mijn reactie wel thuis hoorde.

Ik heb het idee dat ik nu iets vergelijkbaars zie, maar vraag me af of er misschien een maximum aan "sub-levels" zit zodat reacties uiteindelijk niet verder naar rechts kunnen verspringen, maar recht onder elkaar komen te staan?

DeanXeL in 'nieuws: DS werkt aan eerste volledig elektrisch model met actiera...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:21

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Reacties hebben een maximum niveau waar ze naartoe kunnen inspringen, dat zie je bijvoorbeeld ook bij klakkie.57th in 'nieuws: Zuid-Korea gaat appstores dwingen alternatieve betaa..., maar het enige wat er dan gebeurd is dat de reacties recht onder elkaar komen te staan, zonder inspringingen.

Een reactie die onder een verkeerde reactie wordt gezet is gewoonlijk een fout van de gebruiker zelf en zie ik sowieso zelden gebeuren.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alxndr
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 28-08 19:07
Ha Dirk, bedankt voor het bevestigen van m'n vermoeden qua inspringen, duidelijk.

Wat betreft plaatsing van reacties, ik sluit mijn eigen fouten niet uit, maar het viel me op dus ik dacht ik check ff of er misschien meer meldingen van gemaakt worden.

Ik zal extra opletten om foutjes te voorkomen, mocht ik er toch meer tegenkomen dan laat ik de voorbeelden hier wel achter.

bedankt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-10 20:44

Kiswum

Gadget reviewer

Dirk schreef op woensdag 1 september 2021 @ 12:44:
Reacties hebben een maximum niveau waar ze naartoe kunnen inspringen, dat zie je bijvoorbeeld ook bij klakkie.57th in 'nieuws: Zuid-Korea gaat appstores dwingen alternatieve betaa..., maar het enige wat er dan gebeurd is dat de reacties recht onder elkaar komen te staan, zonder inspringingen.

Een reactie die onder een verkeerde reactie wordt gezet is gewoonlijk een fout van de gebruiker zelf en zie ik sowieso zelden gebeuren.
Vaak is het een eigen fout, echter komt het bij mij ook weleens voor, doordat de pagina zichzelf mogelijk heeft herladen, waardoor ik geen reactie onder iemand plaats, maar onder het hoofdtopic.

Dit komt nog weleens voor als je iets wil verifiëren of een link wil toevoegen aan je reactie. Dit kan nog weleens 10 min of langer duren waardoor de reactie dan niet meer op de gewenste plek terechtkomt. Dit kan een bug zijn, het verlopen van een tijdslimiet of de telefoon heeft ram nog voor een ander proces en ondrler water wordt je sessie daarna herstart. Dit veroorzaakt regelmatig ook wel een zogenaamde token-fout.

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.