Hallo, ik heb een vraag. Wij hebben in totaal 17 lampen van Hue. Daarvan zijn 12 lampen buitenlampen. Twee van deze lampen, Hue Lily, moet ik elke dag resetten en opnieuw aanmelden in de Hue app. Als ze dan aan staan en vervolgens weer worden uitgeschakeld, zijn deze lampen in de Hue app weer niet bereikbaar. Ik moet ze elke dag resetten en opnieuw toevoegen aan mijn systeem en daar ben ik nu wel een beetje klaar mee, omdat ik ze ook telkens opnieuw toe moet voegen in zones en scenes, elke dag weer. Deze twee lampen zitten met z’n tweeën op een apart buitenstopcontact aangesloten, ik heb al geprobeerd om ze op een ander stopcontact aan te sluiten, maar met hetzelfde resultaat. De lampen zijn niet meer bereikbaar in Hue en ik moet ze weer opnieuw gaan resetten en toevoegen. Dat, terwijl juist deze lampen het dichtst bij de Bridge geplaatst zijn, want lampen 15 meter verderop doen het wel. Hebben jullie een idee waar dit aan zou kunnen liggen? Een kwestie van resetten door de stekker erin en eruit te halen helpt niet, de lampen gaan niet meer aan totdat ik ze telkens weer opnieuw heb aangemeld. Wat zou er aan de hand kunnen zijn? Ik hoop dat jullie tips of ideeën hebben. Groet, Paul
...
Ik gebruik de laatste versie van de Hue app op mijn iPhone. Ik maak ook gebruik van routines, waar de betreffende lampen ook in staan. Maar de lampen reageren vervolgens ook niet op de ingestelde routines.
...
Heb al vaak de lampen gereset door de stroom er af te halen en de lampen te verwijderen uit mijn Hue app en vervolgens opnieuw (als nieuwe lamp) toe te voegen aan Hue. Maar een dag later staan bovenstaande lampen weer op 'niet bereikbaar'.
...
...
Ik gebruik de laatste versie van de Hue app op mijn iPhone. Ik maak ook gebruik van routines, waar de betreffende lampen ook in staan. Maar de lampen reageren vervolgens ook niet op de ingestelde routines.
...
Heb al vaak de lampen gereset door de stroom er af te halen en de lampen te verwijderen uit mijn Hue app en vervolgens opnieuw (als nieuwe lamp) toe te voegen aan Hue. Maar een dag later staan bovenstaande lampen weer op 'niet bereikbaar'.
...