Heb je zelf al in je instellingen gekeken van het scherm? Zijn er andere dingen die je hebt gedaan etc etc.
@Ratemypoodotcom
Van alles geprobeerd in de instellingen, maar zonder succes. Wellicht zit ik verkeerd in de instellingen dat kan ook…
Van alles geprobeerd in de instellingen, maar zonder succes. Wellicht zit ik verkeerd in de instellingen dat kan ook…
Ziet er erg naar uit dat je een analoge kabel gebruikt en dat de kabel of de connectie kan is geworden.
@418O2
Het is de LG IPS LED 27EA73
Hij is aangesloten met een vga kabel op een HP i5 laptop net Windows 10
Ik zet mijn geld op de vga kabelfrankdegraaf82 schreef op woensdag 1 september 2021 @ 08:17:
@418O2
(Dat dat nog wordt gebruikt)
Ik zou inderdaad ook zeggen dit ligt aan het analoge signaal. Heb je echt geen andere mogelijkheden als de monitor via VGA aan te sluiten? Advies is om een andere kabel te gebruiken.
Tevens is de opmerking van een HP i5 laptop met Windows 10 niet heel veel zeggend. welk type is dit exact? Een i5 processor is toch al sinds 2010~2011 te krijgen
Tevens is de opmerking van een HP i5 laptop met Windows 10 niet heel veel zeggend. welk type is dit exact? Een i5 processor is toch al sinds 2010~2011 te krijgen
Ik ook.418O2 schreef op woensdag 1 september 2021 @ 08:22:
[...]
Ik zet mijn geld op de vga kabel
(Dat dat nog wordt gebruikt)
De meeste HP laptops hebben / hadden naast een VGA ook een HDMI aansluiting, net als het scherm. Aansluiten met HDMI is mijn devies, dan zie je meteen of het in de kabel/aansluiting zit.
1-7-4-10-2-8-6-12-3-9-5-11
Zit helaas geen HDMI aansluiting op!
Nieuwe vga hielp voor nu, gelukkig!
Thanks voor jullie hulp!
Nieuwe vga hielp voor nu, gelukkig!
Thanks voor jullie hulp!
Pagina: 1