Zigbee schakelaar wandcontactdoos combinatie?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FietsCAD
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Hallo allemaal,

Ik wil mijn bestaande schakelaars voor zigbee schakelaars vervangen, alleen heb ik ook een paar van dit soort schakelaars, en de wandcontactdoos wil ik eigenlijk wel houden. Ik kan deze dingen niet vinden, dus mijn vraag aan jullie, kent een van jullie deze?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iKGedSbh74LIiIdeoFVcuqMLYko=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/eIw4nLbvnNhohRGF2XMd7faq.webp?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Niels-
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10-07 13:13
Je zou gewoon een module achter je huidige schakelmateriaal kunnen plaatsen om deze uit te lezen;
productreview: Philips Hue wandschakelaarmodule review door Raindeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-07 15:09
Ik zou er een inbouwmodule achter plaatsen, zoals deze: https://sonoff.tech/product/diy-smart-switch/zbmini/ (ongeveer een tientje op Ali), als de inbouwdoos diep genoeg is.

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Septillion
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08:35

Septillion

Moderator Wonen & Mobiliteit
Module zou moeten kunnen maar vaak zijn dozen waar dit op toegepast wordt niet heel ruim. Maar heb je ook al eens aan de andere kant / bij de lamp gekeken? Veel modules[sup]*[/sup kan je ook aan die kant plaatsen. Vaak nog makkelijker ivm hebben van een N ook. (Maar door stopcontact hier geen issue.)

* Zolang de module maar een schakelaar ondersteund die schakelt vanaf de L en niet volledig geïsoleerd moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FietsCAD
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
De inbouwmodule kende ik nog niet in deze vorm, in de inbouwdoos lijkt me inderdaad moeilijk, misschien heb ik in de buurt nog wat ruimte in de muur en anders vind ik bij de lamp wel een mooie optie

Dank allen!