wraak beoordeling gekregen

Pagina: 1
Acties:
  • 3.645 views

Vraag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thepeppi
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 12-03-2023
Omdat ik objectief een product beoordeelt heb heeft de verkoper in kwestie mij min of meer in de hoek gezet en verzocht mijn beoordeling te verwijderen. Aangezien ik daar verder niet op wilde reageren om een discussie te voorkomen heeft de persoon een onzinnige beoordeling bij mij geplaatst.

Nu wordt ik wederom gedwongen door Tweakers om een discussie aan te gaan en dan ook nog eens in het openbaar. Dit is voor mij onbegrijpelijk.

Ok Tweakers zouden jullie naar mijn beoordeling willen kijken en dit kinderachtige gedoe als beoordeling willen verwijderen.

Bij Voorbaat Dank Van een zeer actieve Tweaker Koper.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:25

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Graag dit met de tegenpartij afstemmen.
BELANGRIJK: Nieuwe procedure voor V&A Feedback aanpassen

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thepeppi
Dat is juist het punt daar hebben wij als eindgebruikers toch helemaal geen behoefte aan!
Anders had ik het wel met de persoon in kwestie opgelost.

Mijn mening is als je een product te koop aanbied dan kan dat beoordeelt worden en tweakers geeft daar ook de opties voor. Als dat negatief beoordeelt wordt dan komt dat doordat de verkoper iets verkeerd doet.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:15
En ik heb als eindgebruiker niets aan een reviewsysteem waarbij negatieve reviews op verzoek worden verwijderd. Je laat je verder erg kennen en zet direct even in je review een hele groep weg als onbetrouwbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid

Microkid

Smile

Het is de bedoeling dat je samen met de tegenpartij tot een oplossing komt. Dit kan gewoon via DM en hoeft dus zeker niet openbaar. Zodra jullie er uit zijn horen we het wel en kan de beoordeling waar nodig aangepast worden. Komen jullie er niet uit? Ook prima, dan blijft de beoordeling staan.

Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• flyyy
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19:32
Als de koper zonder wat te kopen een beoordeling mag geven over de verkoper,
waarom zou een verkoper dan geen beoordeling mogen geven over de koper als er niet gekocht is?

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:27

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

@thepeppi Los van de vraag in dit topic zie ik dat je diverse reviews bij verschillende users hebt achtergelaten waarbij er geen overeenkomst is bereikt, bijvoorbeeld wanneer iemand niet of in jouw ogen niet snel genoeg reageert. Dit is niet de bedoeling. Ik heb een aantal reviews waar dit het geval was verwijderd.

Geen overeenkomst = geen transactie = geen beoordeling.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mother_lepard
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 22:29
thepeppi schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 23:47:
[...]

Als dat negatief beoordeelt wordt dan komt dat doordat de verkoper iets verkeerd doet.
Of in de ogen van de koper, of vanwege tal van andere reden. Het is niet zo zwart wit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Galosh_
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-09 08:36
Everybody The Asshole here!

Waarom laat je een reactie achter als je niet toch overeenstemming bent gekomen, even goede vrienden. Als jij het product niet toch niet aan je verwachtingen vind voldoen zeg je sorry maar dat word hem niet en ga je weer naar huis.

Dan nog wat melden over zijn leeftijdsgroep, jemug kerel.

Aan de andere kant had hij ook gewoon de procedure kunnen volgen en niet passief aggresief een reactie kunnen achterlaten. dus... zie eerste zin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GOskMet
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 22-09 07:55
Een beetje zelfreflectie is hier wel op zijn plaats man man man, daarnaast tweakers werk niet voor jou, jij maakt gebruik van het platform en daar dien je op een volwassen manier mee om te gaan.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• PROnline
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:24
Bor schreef op woensdag 1 september 2021 @ 08:32:
@thepeppi...
Geen overeenkomst = geen transactie = geen beoordeling.
Dat geldt dan toch ook voor deze twee kemphanen? Krijg niet de indruk dat hij de risers uiteindelijk gekocht heeft.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bor

Bor

Graag wijs ik nog even op het volgende;

Dit soort topics (verzoeken tot aanpassen of verwijderen van feedback) zijn alleen bedoeld om koper en verkoper bij elkaar te brengen. Het is niet de bedoeling te reageren in topics waar je zelf geen partij bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thepeppi
Voor mij pure onzin dit
Als een verkoper rotzooi aanbied onder het mom van nieuw dan moet daar op beoordeeld kunnen worden. Dit soort mensen horen op MP thuis niet op tweakers.
Mensen die een advertentie plaatsen en niet reageren horen ook niet op Tweak thuis.

Voor mij WAS tweakers betrouwbaar en decent maar dit akkefietje en de reacties hebben het imago van Tweakers voor mij flink aangetast

Ook dat tweakers je dwingt om in publiek een discussie aan te gaan is ver beneden peil.
Ik wilde helemaal geen discussie hebben niet met de verkoper en niet in publiek.
Ook hierdoor wederom een sterk minpunt voor tweakers

Tweakers zoek het maar uit en kijk maar wat jullie doen het intereseerd mij niet meer. Ik hechte veel waarde aan de sterren van tweakers maar begrijp nu wel dat het ook hier een farce majeur is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid

Microkid

Smile

thepeppi schreef op woensdag 1 september 2021 @ 12:23:
Voor mij pure onzin dit
Als een verkoper rotzooi aanbied onder het mom van nieuw dan moet daar op beoordeeld kunnen worden. Dit soort mensen horen op MP thuis niet op tweakers.
Mensen die een advertentie plaatsen en niet reageren horen ook niet op Tweak thuis.

Voor mij WAS tweakers betrouwbaar en decent maar dit akkefietje en de reacties hebben het imago van Tweakers voor mij flink aangetast

Ook dat tweakers je dwingt om in publiek een discussie aan te gaan is ver beneden peil.
Ik wilde helemaal geen discussie hebben niet met de verkoper en niet in publiek.
Ook hierdoor wederom een sterk minpunt voor tweakers

Tweakers zoek het maar uit en kijk maar wat jullie doen het intereseerd mij niet meer. Ik hechte veel waarde aan de sterren van tweakers maar begrijp nu wel dat het ook hier een farce majeur is
Prima, dan houdt het hier op. De producten waren gewoon nieuw in sealed zakje, dus waarom jij het "rotzooi" vind kan ik niet plaatsen. Daarnaast "dwingen" wij jou helemaal niet om openbaar in discussie te gaan. Je kan gewoon via DM met de verkoper tot een compromis komen.
Veel succes verder op Marktplaats in elk geval. We zien je verzoek om je account te verwijderen wel verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

@Zoidberg_AvG en @sinovenator

Zie Bor in "wraak beoordeling gekregen"

Ik heb jullie reacties verwijderd.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit soort topics (verzoeken tot aanpassen of verwijderen van feedback) zijn alleen bedoeld om koper en verkoper bij elkaar te brengen. Het is niet de bedoeling te reageren in topics waar je zelf geen partij bent.