Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SX-Superfly
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:07
Ik zoek een?
in ear oordopjes met aux optie

Wat is je budget?
200 euro

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik heb een Sony wh1000xm3 maar prefereer in ear oordopjes. Echter wil ik hem ook gebruiken op lange vluchten en aansluiten op het entertainment systeem bij het vliegtuig dus ontkom ik niet aan een aux aansluiting. Bestaan er draadloze oordopjes met aux optie? De Sony xm3 heeft een aux optie en meegeleverd draad, dat is ideaal. Bestaan er draadloze oordopjes die dat ook hebben? Of is er een apparaatje die ik in het vliegtuig systeem kan klikken en verbinden met mij draadloze oordopjes?

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyriel85
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 21:43
Bluetooth transmitter denk ik dan. Maar een lange vlucht houden de oordopjes en de transmitter denk ik niet vol..

Transmitter kan dan nog met een battery pack, maar dopjes moet je echt opladen.

Ryzen 5 3600 - MSi B450proVDH Max - AMD 6800XT - 16 GB Hyperx Predator

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FeaR
  • Laatst online: 14-05 12:38

FeaR

In GoT we trust

CEA> ATT

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tweakery
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 19:40
https://nl.hardware.info/...JVDNLDG25-XklGcWO6flglbUA

Op hardware.info kun je filteren op bluetooth & 3.5mm jack tegelijk. Dan krijg je het overzicht zoals in de bovenstaande link. Ik zou voor de zekerheid wel goed checken of het ook beide functionaliteiten heeft, maar hier heb je in ieder geval een startpunt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Ik gebruik hiervoor een transmitter van AirFly. Dit in combinatie met AirPods Pro. Werkt perfect en houdt het makkelijk de hele vlucht vol.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:00

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Draai hem om, koop bedrade dopjes die je ook draadloos kunt maken :)
Ik heb een KZ ZS10 pro, die is standaard bekabeld (en verdomd goed). Daarbij heb ik de KZ AZ09 earhooks. Die zijn draadloos. Wisselen naar wens, laden in de case van de hooks.

Overigens werken die hooks prima op alle dopjes die de zelfde aansluiting hebben. Niet alleen die van KZ heb ik me laten vertellen.

Alternatief: usb gevoede BT transmitter plus powerbank die met je eigen draadloze dopjes kan verbinden, en een 3,5mm ingang heeft. Kabeltje van 3,5mm plug aan beide zijden, en verloopje naar vliegtuigentertainment indien nodig.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SX-Superfly
  • Laatst online: 23:07
Top! Hier kan ik mee aan de slag. Bedankt voor de snelle reacties!
Pagina: 1