Signatures are so subliminal...
ik heb het gewoon draaien, je merk er verder niks van.
Het houd de wannabe cheaters tegen, dus die lamers die standaard cheats van een site plukken.
Echt die-hard cheaters kunnen PB ook wel hacken.
Het houd de wannabe cheaters tegen, dus die lamers die standaard cheats van een site plukken.
Echt die-hard cheaters kunnen PB ook wel hacken.
euhmm,
ennuh make-overs zoals CS deathpack (andere skins en sounds en meer bloed
) dat maakt zeker geen bal uit...
grtz
ennuh make-overs zoals CS deathpack (andere skins en sounds en meer bloed
grtz
Signatures are so subliminal...
nee, je kunt ook gewoon gekleurde models gebruiken (ct's zijn knalgroen, t's rood) of bv. "cheat" scripts zoals no-recoil en headshot scripts...
Verwijderd
recoil scripts etc waar je eigenlijk toch al niks aan hebt ziet punkbuster wel. Hij zit die extra instellingen als cvar violations.
Ik vind punkbuster een goed idee maar het is ook niet 100 % waterdicht. Er zijn hacks die de pb check gewoon omzeilen, zodat je niet geauth hoeft te worden
Ik vind punkbuster een goed idee maar het is ook niet 100 % waterdicht. Er zijn hacks die de pb check gewoon omzeilen, zodat je niet geauth hoeft te worden
euhm, niet dus, heb het zelf getestOp zondag 19 augustus 2001 18:12 schreef Retr0 het volgende:
recoil scripts etc waar je eigenlijk toch al niks aan hebt ziet punkbuster wel.
cvar violation is geen instelling. hij geeft een cvar violation als je brightness (te?) hoog staatHij zit die extra instellingen als cvar violations.
Verwijderd
Brightness... als in console-command brightness of als je monitor brightness te hoog staat?Op zondag 19 augustus 2001 19:21 schreef Frank128 het volgende:
[..]
euhm, niet dus, heb het zelf getest
[..]
cvar violation is geen instelling. hij geeft een cvar violation als je brightness (te?) hoog staat
cvar kan me geen reet boeien, word niet ondersteund door clanbase
hallo
Pagina: 1