Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demosselman
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13-09 14:39
Hallo,

Ik heb momenteel een Ziggo next box, daar ben ik erg tevreden mee. Daarnaast heb ik in mijn netwerk een plex server draaien waarmee ik met mijn telefoon media kan afspelen op mijn tv via chromecast. Ik zoek nu een manier waarop ik plex zou kunnen bedienen met de ziggo next remote, zodat ik mijn telefoon er niet steeds bij hoef te pakken.

Het is helaas niet mogelijk om de plex app te installeren op de next box. Weet iemand misschien een andere methode/hardware waarmee ik dit voor elkaar zou kunnen krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Op een beetje moderne (smart)TV kan je beide apps toch gewoon installeren/draaien. (Ziggo en Plex)

Dan heb je alleen de remote van je TV nodig.

[ Voor 5% gewijzigd door Greatsword op 31-08-2021 19:39 ]

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megapearl
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 06-06 22:21
Als hdmi-cec aan staat in de tv en je chromecast is aangesloten op de tv zou je met de mediabox next afstandsbediening je apps moeten kunnen bedienen op je tv, in ieder geval de basis functies zoals aan uit, hard zacht, omhoog omlaag links rechts en ok.
Ook kan je in het menu van de mediabox je afstandsbediening koppelen aan je tv als dat nog niet gebeurt is waarmee je de toetsen kan testen.