Toon posts:

God mode voor Ice Wind Dale

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Pllzzz weet iemand een Godmode voor Ice Wind dale... er is een scene waar je tegen 8 (ofzo) Wrights moet vechten.. en die zijn moeilijk sterk om te verslaan. :'(
Thnx!

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Wrights zijn koekje.. als je daar al problemen mee hebt.. al eens geprobeerd met meerdere spelers? stuur je 5 van die botjes als het ware richting groepje wrights en blijf jij zelf mooi op afstand.. Ik heb ook al een idee waar je zit, je zit zeker in die grotten met die ice wrights en dat skelet dat met je praat. Moet je gewoon wat XP hebben gehaald en wat level ups en dan zijn je saving throws ook weer hoger (ben je dus weer meer resistent tegen die kou)

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

Verwijderd

Topicstarter
Hmmmm.... thnx voor de tip... ik vecht sowiezo met long range weapons en magic swords enzo. Maar ik zit nu in een grot waar er veel Lizards zijn.. ben alleen vergeten hoe dit grot heette.:?

• Koffiezuiper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-02 15:20
Dragons eye?

Ik ben zelf ook bezig met IWD alleen ben een beetje gestopt bij het laatste deel van Dragons Eye..
tis waar dat kleine meisje tegen je praat in vage zinnen :)
Tis daar voor mij en door een paar grote fouten zwaar moeilijk =| (party van 4 en eerste keer dat ik iets doe zoals iwd )

Verwijderd

Topicstarter
Poeh poeh.. ik ben een Dungeons & Dragons liefhebber en ik vergeet de belangrijkste namen van het spel. Ik weet wel dat de ingang van de grot de kop had van een Draak/Lizard. En later door het spel kom je 6 wrights tegen ofzo in een x.. en ik dacht 2 guarding skeletons. zegt het jouw al wat?

• Koffiezuiper
Das de Dragons eye jah...
Is dit je eerste encounter met Wights? Als het goed is zijn het cold wights.

Dan is de situatie net zoals dit :P

Afbeeldingslocatie: http://www.gamecaelum.f2s.com/iwd4b.jpg
Had er toevallig een screen van gemaakt :)
Ik deed een cloud en dan gewoon erop slashen. En met mazzel sla je iedereen met gemak neer :)
Btw deze encounter kom je iets van 4 x tegen in dat gedeelte :7

Verwijderd

Topicstarter
Zooo tering! Moeilijk bedankt zeg! Ik ga het proberen als ik er tijd voor heb! Thnx! :D

Verwijderd

veranderen van tactiek helpt(afhakken als ontzichtbare, terwijl je ze aflijd met beestjes?)

Verwijderd

Topicstarter
Been there.. done that = dead :?

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Als warrior ben je er zo doorheen :) Oja die Dragon's Eye is best kloteuh, niet zo zeer die beesten maar de hoeveelheid.. zelfs op mijn systeem gaat ie dan vet traag.. je kan niet eens meer normaal aanvallen..

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

Verwijderd

Topicstarter
Hehe thnx :) ach ja.. de PC die ik heb... gaat ie echt wel tegen op :9~ PIII 866 174MBRAM Vodoo5500

• Koffiezuiper
Hier gaat het soms ook wel traag hoor op een TB900 met GF2mx en 384Sdram.
Soms krijg je van die slowdowns dat het niet prettig is om een normaal gevecht te voeren...

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:37

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Hehe, ik weet het al weer. Had ik ook veel moeite mee. Oplossing was om NIET door te lopen maar gewoon te wachten. En dan stapje voor stapje lopen zodat ze niet allemaal in 1 keer op je af komen :).

Verwijderd

Die wights waren inderdaad wel lastig op dat moment...echter bij lange na niet de moeilijkste battle in het spel :)
Die slowdowns komen volgens mij vaker voor. In IWD en HOW had ik er niet veel last van maar in het laatste level van TotL is het bijna onspeelbaar traaaaaaaaaaag :'(

Verwijderd

Topicstarter
Hmmmm vaag... ik heb zker weten geen moeite mee... en de systeem eisen van het spel zijn ook zeer laag. Bestaat er een patch er voor ofzo? |:(

Verwijderd

Er zijn wel patches voor IWD/HOW en TotL, maar die lossen het probleem helaas niet op. De slowdowns komen ook pas in HOW en TotL voor als je 25+ monsters tegelijk op je afkrijgt of als er veel monsters op de map aanwezig zijn Afbeeldingslocatie: http://arstechnica.infopop.net/infopop/emoticons/icon_biggrin.gif
In Dragon's Eye had ik er ook nog geen last van :)

Het komt waarschijnlijk omdat de engine van IWD nogal getweakt is. Het spel is oorspronkelijk ontwikkeld voor een resolutie van 640*480. Na het installeren van HOW kun je ook hogere resoluties aan en als je TotL hebt geïnstalleerd krijg je nog wat extra features. Door al dit 'tweaken' is de performance van de engine volgens mij niet zo best meer.
Pagina: 1