Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• archetype6
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 05-06-2022
Hallo Allemaal

Sinds een jaar of 5 heb ik een go pro. Deze gebruik ik voornamelijk voor reizen.
Als ik thuis kom van de reis ga ik de filmpjes editen en maak ik er een vakantiefilm van meestal rond de 15-30 minuten van. Vervolgens zet ik de film op een USB en speel het dan op de tv af. Helaas liep de film vaak vast op mijn vorige tv( vertraagd/langzamer geluid/overlap in beeld of alles loopt tijdelijk vast) ik dacht dat het aan mijn tv lag en heb daarom een nieuwe tv gekocht een jaar geleden. Helaas heb ik hier precies hetzelfde probleem bij. Als ik de USB in mijn playstation doe gaat het iets beter maar ook niet perfect. Als ik de filmpjes dan in een veel lagere kwaliteit maak dan doet hij het wel maar is het mooie effect van de scherpe go pro filmpjes helemaal weg.

Weet iemand of en wat ik hier aan kan doen?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImNotnoa
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
Welk bestandstype hebben we het over? Bitrate etc?

Try SCE to Aux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• archetype6
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 05-06-2022
Bestandstype is mp4 en de bitrate is VBR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08:47
Waarschijnlijk is je TV beperkt in de datasnelheid die over de USB verwerkt kan worden. Of is het een codec waar deze niet goed mee kan omgaan. Speelt het filmpje wel correct af als je het, vanaf dezelfde USB stick, op je computer afspeelt? Kijk eens of er in de documentatie bij je TV staat wat voor codec/bestandsformaat deze het liefst heeft. Het kan zijn dat je wat opties moet uitproberen om een werkende combinatie te vinden. Wat voor merk/type TV heb je?

[ Voor 3% gewijzigd door Archer_VC10 op 03-09-2021 10:53 ]