Compaq easy acces keyboard

Pagina: 1
Acties:

• marcus22
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-08 21:42
Mijn vader heeft een Compaq Presario 5190. Daarbij zit een easy acces keyboard met vier internet sneltoetsen, te weten mail, internet, zoeken en favo website (ik zal zo ff een plaatje zoeken). Van die vier knoppen is alleen de mail knop vrij te programmeren :(. Bij een druk op een van de andere drie knoppen kom je altijd op een Compaq site uit (moet je voorstellen; favo website: Leer mijn Presario kennen :) LOL).

Nu wil ik de andere knoppen ook graag zelf programmeren maar ik kan alleen maar dit vinden. Die map die genoemd wordt bestaat hier wel maar die bestandjes staan er niet in. Heeft iemand een andere oplossing gevonden? Ik neem aan dat ik niet de enige ben die zich hieraan ergert.

edit:

Dit is het keyboard.

There is no place like 127.0.0.1

• marcus22
Kennelijk hebben niet veel Tweakers een presario staan (hoe zou dat toch komen ;) ?).

Maar heeft niemand een idee?

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-07 13:36
Hmmm Als je me ff geeft zal ik ff zoeken, heb namelijk op de Presario Helpdesk gewerkt.

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-07 13:36
Gevonden :)
Easy Access Buttons configureren

EDIT:
Hier staat wat meer info Presario tutorial Page

• marcus22
Op zondag 19 augustus 2001 20:06 schreef Legion het volgende:
Gevonden :)
Easy Access Buttons configureren
Tof, ik ga het gelijk proberen als ik er weer achter zit!
EDIT:
Hier staat wat meer info Presario tutorial Page
Deze had ik natuurlijk al gevonden (die zit onder de favorite website knop namelijk en die wil ik weghebben)

Verwijderd

Ik heb op me werk ook een compaq pc waarop een kleine util stond daarin kon ik vrij alle knoppen instellen.

Verwijderd

Gewoon de Easy Acces software van je pc verwijderen en dan opnieuw installeren. Werkt perfect bij mijn Compaq Pressario 7931. Mocht het verwijderen van de software niet lukken dan moet je de Easy Acces software ff eroverheen installeren en dan verwijderen.
Pagina: 1