Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frituurman
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 01-07 13:38
Hallo allen! Vorig jaar werkte het nog prima, maar sinds ik wat wifi problemen heb gehad (nu allemaal opgelost), kan ik mijn Haier Tundra blijkbaar niet meer koppelen aan Google Home. Het apparaat werkt prima via Smart Air 2 (de app van Haier), maar die kan ik niet meer koppelen aan Google Home (staat niet meer in de lijst. Nu zou het wel moeten kunnen via hOn, de nieuwe Haier-app, maar daarin wordt het serienummer niet herkend (niet via scan van de barcode en niet via handmatige invoer).

Is dit probleem herkenbaar? Heeft iemand een oplossing?

"Het probleem van quotes op internet is dat ze vaak niet kloppen of in elk geval niet herleidbaar zijn" - Vincent van Gogh

• Gamer dénis
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14:40
Heb je hier toevallig een oplossing voor gevonden? bij mij herkent hij het serie nummer ook niet :(

• Frituurman
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 01-07 13:38
Helaas. Ik hoop nog altijd dat iemand van Haier gaat reageren of iemand hier op het forum wat weet. :-(

"Het probleem van quotes op internet is dat ze vaak niet kloppen of in elk geval niet herleidbaar zijn" - Vincent van Gogh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alfons1987
  • Registratie: December 2023
  • Laatst online: 12-12-2023
Hallo,

Ik heb er ook veel problemen mee gehad.
Bij android telefoon. HaierSmartAir2 downloaden in de playstore. Hier de airco's mee verbinden.

Vervolgens bij google home zoeken naar apparaat dat werkt met google.

Hier zoek je naar Haier Uhome. Login in met de zelfde gegevens. Nu zijn ze toegevoegt aan je google home. Torwijzen aan een kamer. En klaar. Succes ermee. Kan enorm tegen zitten met het toevoegen van de airco's aan de HaierSmartAir2 app.

Good luck!